Elikkä olen 17v poika Helsingistä,joka haluaisi saada kavereita,kun oon niiin yksinäinen
Uusia kavereita kesän viettoon
8
169
Vastaukset
- allu030
Muuten joo mut oon 13v :/
- 49vKid
Kelpaako jos oon 49v?
- oliturhakommenttitiiän
Olen -99 eli samaa ikäluokkaa, Helsinkigistä ja sinänsä mieluusti tutustuisin, mutta enpä osaisi tällee netin välityksellä lähteä tutustumaan ku en uskaltas lähtee antaa yhteystietojani.
- yksinäinen17
no jos vaikka tutustuttais sähköpostin välityksellä tai snäpin?
- kesäkavereita
Muhun voi tutustua! Jos vaikka snäppiä laitat soffasnap
- seesaun
Addaa snap: Sesetti
- Minävoin
Haittaako jos olen vasta 12 mutta tulen hyvin toimeen itseäni vanhempien kanssa
- Ownlifeboss
Pistä viestiä Mailiini jos välillä puhe seura kelpaa dani@tritonix.fi olen siis 19 vuotias ja ei iällä ole väliä kunhan ei ole 7 :P
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725