Hei,
Kysyisin pukeutumisesta illalla, esim. normi ravintoloihin. Kannattaako oysteria ottaa, jos käyttää metroa vain siirtymiseen lentokentältä/kentälle hotellille? Saako metroon yksittäislippuja, kyseessä kolme maksavaa aikuista ja yksi alle kymmenvuotias. Hotellimme on keskustassa ja kaikkiin tärkeisiin nähtävyyksiin on korkeintaan kaksi km. Kiitos!
Pukeutuminen illalla, oyster ?
3
297
Vastaukset
heip
mik ihme mahtaapi olla toi sana oyster.....?? sanokaapa SE !!!
Mä ainakin pukeudun normaalisti, enkä suvaitse käyttää noloa sanaa normi. Se ei ole mikään KUNNON OIKEA SANA !!!!! sitä käyttää vain narsistit ja tyhmät ! ja myös saastaiset ihmiset, sorryt ny vaan.................- Lontoolainen
Ihan normaalit vaatteet, riippuu kuinka fiiniiin ravintolaan ootte menossa, mutta yleensä ihmiset pukeutuu ihan samallalailla kuin Suomessakin. Oyster kannattaa ehdottomasti ottaa vaikka sitä ei tulisikaan käytettyä. Oysterin hinta on £5, mutta kun lähdette kotiin, niin sen kun palauttaa niin saa sen £5 takaisin. Oysterin voi top-upata ja laittaa sille sen verran rahaa kuin tarvitsee, mutta varsinaisia yksittäislippuja ei ole myynnissä. Lapset menee ilmaiseksi aikuisen matkassa.
Ja jos vaikka laitat £20 oysterille, ja käytät vain £10, niin saat sen käyttämättömän rahan takaisin kun palautat kortin.- matkakuumeiset4
Kiitos! Nyt selkisi tuon kortin merkitys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164