Terve kertokaapas minulle tietämättömälle mikä on syyläri? voiks sen vaihtaa ite kui helposti ja onks mitää hajuu paljo maksaa?
SYYLÄRI?
6
3054
Vastaukset
- yyyyttt
kato hinta motonet.fi sivulta, vaihtaminen on yleensä piisofkeik, letkut irti, ruuvit irti, piosto, uusi tilalle, ruuvit kiinnil etkut kiinni, nesteen täyttö.
- kylaren
vaihtamisen helppous riippuu automallista, joihinkin vaihtaa vartissa, toisiin menee päivä.
itse et osaa noilla tiedoilla sitä vaihtaa. - se->
iso ritilä etumaskin takana
- -S-
Itsehän se joku aina on. Mitä hintaan tulee...öyh..kysy tarviliikkeestä tai merkkiliikkeestä. Villi arvaus että sulla on joku harvinainen Englantilainen urheiluauto ja se syyläri siihen maksaa 5000€.
- Toni
Muista ilmata se sitten...muuten sinne jää ilmakupla ja se ei tee hyvää koneelle.
Ilman poistaminen:
1.Paisuntasäiliö täyteen ja älä pistä korkkia paikalle.
2.Auto käymään tyhjäkäyntiä.
3.Tarkkaile paisuntasäiliön nestemäärää...lisää tarvittessa.
4.Anna auton lämpö nousta siihen asti, että neste rupee kiertämään, tässä vaiheessa paisuntasäiliöstä tulee nestettä ylitte kun se rupeaa kiertämään.
5.Lisää nestettä tarvittaessa ja pistä paisuntasäiliön korkki kiinni.
6.Avaa ilmausruuvia aina välillä kun moottorissa kiertää neste, jos tulee ilmaa niin anna olla auki, kunnes rupeaa tulemaan pelkkää nestettä sitten voit pistää sen kiinni.
7.6-vaihetta kannattaa tehdä useamman kerran varmistaaksesi ilmakuplan poistumisen.
Täydentäkää loput jos multa unohtui jotain. Minkäs takia se pitäis vaihtaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806