Uskoisitko silloin mies, kuinka tosissani olen? Haluan näyttää sinulle, että oikeasti välitän.
Haluatko, että tulen ovesi taakse huutelemaan?
17
607
Vastaukset
- mietippä
Kuule. Minä tiedän sen ja olen ollut tosi väsynyt.
- senkinj
Saisit levätä kainalossani, jos väsyttää.
- Tuleiltaaistumaan
Lähetä tekstarilla ihan tavallinen kysymys, mitä sinulle kuuluu, niin pääset ihan kutsuttuna käymään luonani, jutellaan meistä!
- tätävaantänään
Nyt se ei kyllä onnistu.
- tekojaettee
Sanoja vain
- slowlybaby
Vastahan tämä alkoi.
- senkinj
Kaipaan sanoja häneltä, jotta voin tehdä tekoja. Mutta ei hän tajua eikä halua ymmärtää. Olen ihan rikki
- Jkysyyy
senkinj kirjoitti:
Kaipaan sanoja häneltä, jotta voin tehdä tekoja. Mutta ei hän tajua eikä halua ymmärtää. Olen ihan rikki
Kuka J?
- S_nainen
Jkysyyy kirjoitti:
Kuka J?
Juha...
- Jjjjjuh
S_nainen kirjoitti:
Juha...
Juha täällä kaipaa s naista... En kyllä usko s naisen olevan kaivattuni:)
- eihoomoilanen
Pidän nimestäsi.
- S_nainen
Jjjjjuh kirjoitti:
Juha täällä kaipaa s naista... En kyllä usko s naisen olevan kaivattuni:)
Mistä päin S on?
- Fiinilady
Eihän sinne nyt kukaan tule, höh. Vaimosi avaa oven, sepä vasta olisi. En mene koskaan kutsumatta kylään. Ei siis minulta. Minulla on hyvät käytöstavat, paitsi silloin, jos saan pakit mieheltä 😄
- Fiinilady
Olis ihan hauskaa tietää, mitä on kirjoitettu, kun ylläpito poistanut viestin. Joku vieläkin ihastunut kenties 😄
Tekstiviesti puhelimeen on paljon parempi tapa kuin huudella ihmisten ovien takana.
- karjuvaapostiakin
Joo postiluukusta alat karjumaankin, oikein kovaan ääneen.
Murhasta tuli totta -ohjelmassa telkkarissa, joku nainen ampuu haulikolla ihmistä "yritin vain pelotella", tappoi vahingossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909