and I miss You like desert miss the rain

dontgiveup

etkä sinä tiedä sitä edelleenkään...

puhelinnumerosi löytyy helposti mutta sydämesi, kenelle se kuuluu?
Ketä sinä kaipaat?
Sinun nimesi on minulle kaunis sana.
n->m

15

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuin_Myös

Ja sinun nimesi on kaunis sana minulle.

• Nimesion

Minulle myös nimesi on.....

• Sepontotuus

Nimeni on Seppo ja nimesi on kaunis sana.

• Jos aloittajalla on se puhelinnumero niin helpostihan saat yhteyden ja esitettyä tuon kysymyksen kun heti on oikea. Ei muuta kuin luuri käteen ja soittamaan tai tekstiviestiä kirjoittamaan.

• jatyösähköpostikinyoukno

Oma numeroni löytyy kyllä helposti ihan tuolta numerotiedustelusta. Ei pitäisi mennä väärälle ihmiselle eli ihan hyvin voit pirauttaa.

• dontgiveup

Väestörekisterikeskuksen tietojen mukaan on 33 hänen sukunimellä olevaa miestä.

• vähänrohkeuttahei

Laitat sitten vaan viestin niille kaikille, ehkä niistä joku (epätoivoisin?) vastaa. Ajattele se osoittaisi, että todellakin rakastat sitä toista ja mieti kuinka kiva sitä olisi sitten vanhempana teidän yhdessä kiikkustuolissa muistella.

• dontgiveup
        vähänrohkeuttahei kirjoitti:

Laitat sitten vaan viestin niille kaikille, ehkä niistä joku (epätoivoisin?) vastaa. Ajattele se osoittaisi, että todellakin rakastat sitä toista ja mieti kuinka kiva sitä olisi sitten vanhempana teidän yhdessä kiikkustuolissa muistella.

Höpö höpö, tiedänhän toki hänen etunimensä myös ja paljon muutakin. Ei sentään tarvitse kaikille 33:lle viestitellä.

• dontgiveup
        dontgiveup kirjoitti:

Höpö höpö, tiedänhän toki hänen etunimensä myös ja paljon muutakin. Ei sentään tarvitse kaikille 33:lle viestitellä.

Tykkään tästä Anneli Mattilasta: https://www.youtube.com/watch?v=EtxJFktVxBM

• Nomikset
        dontgiveup kirjoitti:

Sitten ota paremmin selvää kenelle se kuuluu?

• dontgiveup
        Nomikset kirjoitti:

Sitten ota paremmin selvää kenelle se kuuluu?

Ai mikä kuuluu? Se mieskö? En tiedä kenelle hän kuuluu... Ehkä on sinkku mutta jos on kumppani, en tietenkään voi häiritä viesteillä...pitää varovasti tiedustella hänet tuntevilta.

• kylläsetunnetaanjokapaik

Pysy kaukana siitä miehestä. 100% narsisti. Tunnen ja tiedän hänet ihan täysi kusettaja, Mitä
        tulee tuolla yläpuolella olevaan sinisellä kirjoitettuun. Pilaat elämäsi eikä ole mitään keksittyä. Sillä on vähintään nytkin kolme kierrossa. T. Ystäväsi

• jokutoinenon

Kenestä mahtaa olla kyse? Ei mitään käsitystä. Olen ollut kiinnostunut vain kahdesta miehestä viimeisten vuosien aikana.

• Kielipolliisi

miss you like desert MISSES the rain...

yksikön 3. persoona, pääte väärin... jos nyt ihan tarkkoja ollaan...

• MISSESsippi

Se oli täys homo. Kuoli jut pari päivää taaksepäin Orlandossa. Mene ja etsi sateenkaaren päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe