etkä sinä tiedä sitä edelleenkään...
puhelinnumerosi löytyy helposti mutta sydämesi, kenelle se kuuluu?
Ketä sinä kaipaat?
Sinun nimesi on minulle kaunis sana.
n->m
and I miss You like desert miss the rain
15
543
Vastaukset
- Kuin_Myös
Ja sinun nimesi on kaunis sana minulle.
- Nimesion
Minulle myös nimesi on.....
- Sepontotuus
Nimeni on Seppo ja nimesi on kaunis sana.
Jos aloittajalla on se puhelinnumero niin helpostihan saat yhteyden ja esitettyä tuon kysymyksen kun heti on oikea. Ei muuta kuin luuri käteen ja soittamaan tai tekstiviestiä kirjoittamaan.
- jatyösähköpostikinyoukno
Oma numeroni löytyy kyllä helposti ihan tuolta numerotiedustelusta. Ei pitäisi mennä väärälle ihmiselle eli ihan hyvin voit pirauttaa.
- dontgiveup
Väestörekisterikeskuksen tietojen mukaan on 33 hänen sukunimellä olevaa miestä.
- vähänrohkeuttahei
Laitat sitten vaan viestin niille kaikille, ehkä niistä joku (epätoivoisin?) vastaa. Ajattele se osoittaisi, että todellakin rakastat sitä toista ja mieti kuinka kiva sitä olisi sitten vanhempana teidän yhdessä kiikkustuolissa muistella.
- dontgiveup
vähänrohkeuttahei kirjoitti:
Laitat sitten vaan viestin niille kaikille, ehkä niistä joku (epätoivoisin?) vastaa. Ajattele se osoittaisi, että todellakin rakastat sitä toista ja mieti kuinka kiva sitä olisi sitten vanhempana teidän yhdessä kiikkustuolissa muistella.
Höpö höpö, tiedänhän toki hänen etunimensä myös ja paljon muutakin. Ei sentään tarvitse kaikille 33:lle viestitellä.
- dontgiveup
dontgiveup kirjoitti:
Höpö höpö, tiedänhän toki hänen etunimensä myös ja paljon muutakin. Ei sentään tarvitse kaikille 33:lle viestitellä.
Tykkään tästä Anneli Mattilasta: https://www.youtube.com/watch?v=EtxJFktVxBM
- Nomikset
dontgiveup kirjoitti:
Sitten ota paremmin selvää kenelle se kuuluu?
- dontgiveup
Nomikset kirjoitti:
Sitten ota paremmin selvää kenelle se kuuluu?
Ai mikä kuuluu? Se mieskö? En tiedä kenelle hän kuuluu... Ehkä on sinkku mutta jos on kumppani, en tietenkään voi häiritä viesteillä...pitää varovasti tiedustella hänet tuntevilta.
- kylläsetunnetaanjokapaik
Pysy kaukana siitä miehestä. 100% narsisti. Tunnen ja tiedän hänet ihan täysi kusettaja, Mitä
tulee tuolla yläpuolella olevaan sinisellä kirjoitettuun. Pilaat elämäsi eikä ole mitään keksittyä. Sillä on vähintään nytkin kolme kierrossa. T. Ystäväsi - jokutoinenon
Kenestä mahtaa olla kyse? Ei mitään käsitystä. Olen ollut kiinnostunut vain kahdesta miehestä viimeisten vuosien aikana.
- Kielipolliisi
miss you like desert MISSES the rain...
yksikön 3. persoona, pääte väärin... jos nyt ihan tarkkoja ollaan... - MISSESsippi
Se oli täys homo. Kuoli jut pari päivää taaksepäin Orlandossa. Mene ja etsi sateenkaaren päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816