kumppanien pitämistä, jos ollaan parisuhteessa. Olen siinä mielessä vanhanaikainen. Enkä yksinkertaisesti esim. ymmärrä homoja tai bi-seksuaaleja. Mulle ainakin suhde loppuu siihen, jos toinen pettää. Siitä ei ole paluuta. Pahoittelen, jos tämä loukkaa jotakuta, mutta en minäkään omalle ajattelulleni mahda mitään.
Minä en suvaitse muiden
24
326
Vastaukset
- miesvee
Meillä on aika samanlaiset katsannat parisuhteen puolelta.
- nainenvapaalla
Tuli vain mieleen. Niin järkyttävä se edellinen kokemus oli. Varasti minulta ja kaikkea. Olen siitä jo yli päässyt, mutta.. Hui, mikä yökötys. Homosteli siinä ohessa ja vehtaili myös muita naisia.
- eiootodellistaaa
nainenvapaalla kirjoitti:
Tuli vain mieleen. Niin järkyttävä se edellinen kokemus oli. Varasti minulta ja kaikkea. Olen siitä jo yli päässyt, mutta.. Hui, mikä yökötys. Homosteli siinä ohessa ja vehtaili myös muita naisia.
Homosteli ohessa..huh huh täytyy olla aika veijari kysymykssä:)
- nainenvapaalla
eiootodellistaaa kirjoitti:
Homosteli ohessa..huh huh täytyy olla aika veijari kysymykssä:)
Kylän playboy. Siksi ei enää ikinä vastaavanlaista. Se oli kyllä niin peräpetteri, ettei ole tosikaan. Roikkui vielä pitkään kinuamassa sääliä, narsisti kun on. Nyt en enää suo sanaakaan hänelle.
Noh kokemus opettaa ja seuraavan kerran osaat valita viisaammin. Se on vain elämää ja antaa perspektiiviä niihin asioihin jotka ovat elämässä tärkeitä. Harva meistä heti löytää sitä oikeaa kumppania.
Aika mennä nukkumaan, jotta huomenna jaksaa taas töissä.
Hyviä öitä ja levollisia unia.- nainenvapaalla
M....Mies kirjoitti:
Noh kokemus opettaa ja seuraavan kerran osaat valita viisaammin. Se on vain elämää ja antaa perspektiiviä niihin asioihin jotka ovat elämässä tärkeitä. Harva meistä heti löytää sitä oikeaa kumppania.
Aika mennä nukkumaan, jotta huomenna jaksaa taas töissä.
Hyviä öitä ja levollisia unia.10 points and papukaijamerkki kommentistasi!
- EikannataUskoa
10 points and papukaijamerkki kommentistasi!
Toisella palstalla tuo papukaijailija olisi haukkunut sut siitä että olet jännämiehen kanssa mennyt pilaamaan itsesi.
- kunhanvastasin
Mä ajattelen samalla tavalla pettämisestä joten et ole ainoa "vanhanaikainen". Muut mieltymykset ymmärrän muilla vaikka itse perushetero olenkin.
- nainenvapaalla
En tarkoittanut, että en hyväksyisi tietyllä tavalla homoseksuaalisuutta. Sitä on, ei sille mitään mahda, mutta siis tarkoitan ymmärryksellä, että en todellakaan siis ymmärrä. Homoilla on aivan omanlaisensa huumorintaju ym., johon ei vaan pääse sisälle. Ihan oikeasti aivot kulkee eri raiteilla.
- Pitänytolen
Olen pitänyt tuota itsestäänselvyytenä..
- hyvinajateltu
Täysin samaa mieltä. Läheisyys ja seksi on parhainta parisuhteessa.
- säälittäävaan
En miekään noita heteroita ymmärrä, sori vaan tää mun näkemykseni.
- Lesbohomohetero
Perse se on Pentillä ja Leenallakin. Vittu se on synnyttämistä varten , sanoi akka kun neljännentoista kakaran ulos sieltä dumppasi. ;)
- kaipaamasiUros
Voi perse, olisit heti sanonu, minä kyllä haluan olla miesten kanssa ja me kaikki yhdessä, kun 3 naista ja kaksi miestä.
- nojohan8
Ohhoh...kova linjaus..koskeeko se seuraajamiehiä ja muita persoonia..kaikki vaan yhden kanssa..siinähän menee vapaus :(
- nainenvapaalla
En ymmärtänyt sanaakaan kommentistasi. Voitko kääntää suomeksi tai ainakin omalle kielellesi ainakin seuraavat sanat: "seuraajamiehiä" "muita persoonia" "vapaus"... Kuulostaakin aika mielenvikaiselta touhulta.
- bannaabalstaltas
Haista huilu
- voiletunlätty
Kyllä sitä ollaan taas niin ylempänä muita vähemmistöjä että. Kyllä heterotkin pettää ja nussii kun siat, riippumatta siitä mikä letkuJooseppi ja mikä karvaKaarina on kyseessä.
- Homojaonvähemmän
Sanoisin että lähtökohtaisesti 99,9% on bissejä jos oikein silmiin aletaan katsoa. Naisista kaikki, miehistä suurin osa.
- kukkiapöytään
Sun mielestä melkein 100% on BI-seksuaaleja. Ei varmasti ole. Ei kaikki ajattele
katsos samalla tavalla kuin sinä. Tuo ajattelutapasi paljastaa sinusta yhden oleellisen
persoonallisuushäiriön muodon. - nainenvapaalla
kukkiapöytään kirjoitti:
Sun mielestä melkein 100% on BI-seksuaaleja. Ei varmasti ole. Ei kaikki ajattele
katsos samalla tavalla kuin sinä. Tuo ajattelutapasi paljastaa sinusta yhden oleellisen
persoonallisuushäiriön muodon.Samaa mieltä kanssasi. Minustakin on jotenkin häiriintynyttä toimintaa tuommoinen ihmeellinen asioiden kääntely mieleisekseen.
- pässikuinpässi
kukkiapöytään kirjoitti:
persoonallisuushäiriön muodon.Ja sinähän se oikein kaksnelosen terapeutti olet. :D
- piiippaaaa
Samaa mieltä kanssasi. Minustakin on jotenkin häiriintynyttä toimintaa tuommoinen ihmeellinen asioiden kääntely mieleisekseen.
Sitähän sinä ja me kaikki tehdään huomaamattakin.
- dgkhds
Aha. Vit..siäkös noita S24-palstalla tarvii julistaa? Kaltasias pienimieliä on 13 tusinas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889