Olemme ostaneet Janakkalasta Omakotitalotontin, ja nyt hakusessa rakennuprojektiin maanrakennus firma joka suorittaisi pohjarakennustyöt, suositelkaa firmoja joilta voisi pyytää tarjousta.
Maanrakennus Yritys
5
1320
Vastaukset
- luotettavayrittäjä
Maanrakennus Aaltonen Oy
- Montatekijää
Maansiirto Lehto, Jalo Juuso tai Aluepuhdistus
- Kysyväeieksy
Maansiirto Lehto ja Maanrakennus Jalo taitaa tehdä vaan isompia kohteita liikevaihdosta päätellen? Mutta tokihan niiltäkin tarjous kannattaa pyytää, niin saa vertailua hintoihin, mahdollisimman monelta tarjous, hinnoissa voi olla suuriakin eroja kun kuitenkin noissa pohjatöissä on sorakustannuksetkin aina jonkin verran.
- Hämmästynytedelleen
Hämeenlinnassa on myös hyviä, itse kun kysyin paikallisilta hintoja, niin kaikilla lähes sama hinta....
- Anonyymi
Täyttä kusetusta kaikki. Kysypäs hintaa +/- Pohjois - Etelä suunnassa niin saat tonttisi Kainuun 5000 e vähintään halvemmalla.
Tai aivan sama mitä teet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774