Teologisen pääsykoe 2016

Peteranders-

Mitä mieltä olette uudesta ensikertalais kiintiöstä, auttaako mahdollisesti paljonkin niitä joilla ei ole aijempaa korkeakoulu tutkintoa?

20

695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kööhbu

Mitä mieltä muuten oliko mielestänne vaikea?

• aikatur

Ensikertalaiskiintiö on aika turha. Tai sen pitäisi olla 90 %, jotta se hyödyttäisi niitä, joita sen piti hyödyttää.

• Balloballo

Onko kukaan vielä saanut tuloksia?

• TeAnKa

Ei ole tullut minulle ainakaan..Opintopolusta turhankin aktiivisesti käyn katsomassa.

• troottentotti

Oliko koe mielestänne vaikea?

• TeAnKa

Itse asiassa minä kyllä yllätyin helppoudesta.. Mutta onhan siinä paljon kai "tuuriakin" mukana. Mitkä asiat on jääneet mieleen jne. Ja minkälainen oppija ylipäätään on ja jääkö mieleen nippelitieto vai laajemmat kokonaisuudet jne. Itse kävin Joensuussa ja Helsingissä ja koin Helsingin huomattavasti helpommaksi. Tämä kuitenkin vain oma kokemus. Nyt sitten odotellaan sitä, miten "helppo" se muiden mielestä oli :) ja miten käy. Tsempit meille.

• pulppupu

Olen kuullut, että joskus joillakin on mielestään mennyt hyvin, mutta sitten loppupeleissä ei kuitenkaan ja sama toisinpäin, että tiedä näitä :)

• TeAnKa

Tottakai sekin on ihan mahdollista :) Eihän siihen vaadita kuin esimerkiksi yksi väärinymmärretty/-muistettu käsite jolla on vaikutusta koko tehtävään.

• KarvaHaitari

Onko kenellekkään tullut vielä tuloksia?

• moikkamoi2

tuli jo!

• Sipisipi123

Mitä kautta sait tiedon? Vai tarkoitatko koepisteitä joista lähetettiin linkki sähköpostiin?

• Moikkamoi2
        Sipisipi123 kirjoitti:

Mitä kautta sait tiedon? Vai tarkoitatko koepisteitä joista lähetettiin linkki sähköpostiin?

Koepisteitä

• TeAnKa

Saitko hyvät pisteet? :)

• Moikkamoi2
        TeAnKa kirjoitti:

Saitko hyvät pisteet? :)

23,75 kokeesta, yo-kirjoitukset taas ei menneet kauhean hyvin..

• TeAnKa
        Moikkamoi2 kirjoitti:

23,75 kokeesta, yo-kirjoitukset taas ei menneet kauhean hyvin..

Hyvät pisteet sait!

• Sipisipi123

Ei tänne ainakaan

• jgsdpjgmj

Sisällä ollaan jeij!

• LunAC

Mistä ne tulokset löytyy?

• gmgdögm

opintopolusta löytyy tulokset :)

• kiksuu

Sisällä ollaan, jee! Yritin etsiä ja etsiä, että koska lukukausi alkaa? Elokuun lopulla? Tuleehan siitä varmaan infoa lähempänä, mä oon vaan hätähousu :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4770
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1326
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1325
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1101
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      252
      946
    9. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      932
    Aihe