Mitä mieltä olette uudesta ensikertalais kiintiöstä, auttaako mahdollisesti paljonkin niitä joilla ei ole aijempaa korkeakoulu tutkintoa?
Teologisen pääsykoe 2016
20
695
Vastaukset
- kööhbu
Mitä mieltä muuten oliko mielestänne vaikea?
- aikatur
Ensikertalaiskiintiö on aika turha. Tai sen pitäisi olla 90 %, jotta se hyödyttäisi niitä, joita sen piti hyödyttää.
- Balloballo
Onko kukaan vielä saanut tuloksia?
- TeAnKa
Ei ole tullut minulle ainakaan..Opintopolusta turhankin aktiivisesti käyn katsomassa.
- troottentotti
Oliko koe mielestänne vaikea?
- TeAnKa
Itse asiassa minä kyllä yllätyin helppoudesta.. Mutta onhan siinä paljon kai "tuuriakin" mukana. Mitkä asiat on jääneet mieleen jne. Ja minkälainen oppija ylipäätään on ja jääkö mieleen nippelitieto vai laajemmat kokonaisuudet jne. Itse kävin Joensuussa ja Helsingissä ja koin Helsingin huomattavasti helpommaksi. Tämä kuitenkin vain oma kokemus. Nyt sitten odotellaan sitä, miten "helppo" se muiden mielestä oli :) ja miten käy. Tsempit meille.
- pulppupu
Olen kuullut, että joskus joillakin on mielestään mennyt hyvin, mutta sitten loppupeleissä ei kuitenkaan ja sama toisinpäin, että tiedä näitä :)
- TeAnKa
Tottakai sekin on ihan mahdollista :) Eihän siihen vaadita kuin esimerkiksi yksi väärinymmärretty/-muistettu käsite jolla on vaikutusta koko tehtävään.
- KarvaHaitari
Onko kenellekkään tullut vielä tuloksia?
- moikkamoi2
tuli jo!
- Sipisipi123
Mitä kautta sait tiedon? Vai tarkoitatko koepisteitä joista lähetettiin linkki sähköpostiin?
- Moikkamoi2
Sipisipi123 kirjoitti:
Mitä kautta sait tiedon? Vai tarkoitatko koepisteitä joista lähetettiin linkki sähköpostiin?
Koepisteitä
- TeAnKa
Saitko hyvät pisteet? :)
- Moikkamoi2
TeAnKa kirjoitti:
Saitko hyvät pisteet? :)
23,75 kokeesta, yo-kirjoitukset taas ei menneet kauhean hyvin..
- TeAnKa
Moikkamoi2 kirjoitti:
23,75 kokeesta, yo-kirjoitukset taas ei menneet kauhean hyvin..
Hyvät pisteet sait!
- Sipisipi123
Ei tänne ainakaan
- jgsdpjgmj
Sisällä ollaan jeij!
- LunAC
Mistä ne tulokset löytyy?
- gmgdögm
opintopolusta löytyy tulokset :)
- kiksuu
Sisällä ollaan, jee! Yritin etsiä ja etsiä, että koska lukukausi alkaa? Elokuun lopulla? Tuleehan siitä varmaan infoa lähempänä, mä oon vaan hätähousu :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932