Olisin niin kovasti halunnut rakastaa sinua mies. Olla sinun täysillä ja kokonaan. Tämä on vanha juttu tämä. Mennyttä historiaa. Silti yöllä kun olen vähän kipeänä, nousen sinua miettimään yhä. Missä olet nyt, voitko hyvin, ajatteletko koskaan minua? Haluaisitko tavata? Haluaisin katsoa syvälle sinivihreisiin silmiisi nähdäkseni onko siellä pohjalla sitä mitä arvelin, rakkautta.
Hitsin mies
17
740
Vastaukset
- säikähdin
melkein, huh huh, ei ollut onneksi mulle kun mulla onkin sinivihreäruskeat silmät. kävin vielä tarkistamassa varmuuden vuoksi.
- minäesimjollekin
No sulle joku voisi kirjoittaa samanlaisen tekstin että älä nyt vielä huokaise helpotuksesta ;)
- kaunismuistokovain
On jos sinulla ruskeat silmät.
- valvotatminua
Jossain kuvissa saattaa näyttää ruskeilta (johtuen kameran filttereistä) mutta kyllä ne on enimmäkseen kirkkaan vihreät missä on ruskeaa seassa. Vihreäsilmäinen noita olen.
- Jmies_kysyy
valvotatminua kirjoitti:
Jossain kuvissa saattaa näyttää ruskeilta (johtuen kameran filttereistä) mutta kyllä ne on enimmäkseen kirkkaan vihreät missä on ruskeaa seassa. Vihreäsilmäinen noita olen.
Onko tää aloitus mulle?
- katsoedellinen
Jmies_kysyy kirjoitti:
Onko tää aloitus mulle?
Kuka nyt vihreäsilmäisen noidan haluaa?
- SinivihreätSilmät
Vai noita.. sinun vihreät silmät ovat kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.
- juuuups
SinivihreätSilmät kirjoitti:
Vai noita.. sinun vihreät silmät ovat kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.
Eikö kuitenkin vaimosi silmät mene edelle?
- valvotatminua
katsoedellinen kirjoitti:
Kuka nyt vihreäsilmäisen noidan haluaa?
Ei ollut J-miehelle.
- SinivihreätSilmät
En ole j,k,t tai kukaan muukaan palstahirmu. Harvoin eksyn tänne.
- valvotatminua
Et niin.
- valvotatminua
Eikä sinun pidä ollakkaan mikään noista. Hänelle minulla olisi paljon asiaa. Hän luultavasti kyllästyisi pälpätykseeni. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=YkxndCBYhzs
- uneton_seattlessa
Samana yön hetkenä juuri hän voi ajatella sinua aivan samoin. Se mikä on mennyttä ei ehkä olekaan vielä mennyt kokonaan.
- mitenkä
Kuka sinua valvottaa?
Vihreäsilmäisiä miehiä on liian monta että sillä vihjeellä hänet löytäisit . Ota yhteyttä ja pyydä tapaaman sinut. Siitä jos hän suostuu olet yhden askeleen lähempänä toivettasi ja vastausta kysymykseesi.
- valvotatminua
Sinivihreät, hän itse luonnehtii silmiään sillä tavalla. Kauniit silmät ne on. Enpäs ole nähnyt kellään toisella sellaisia.
- EnoleFabian
Kukahan olet? Kysyy sinivihreät silmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909