Haluan sut mies

palautamutmaanpinnalle

Vaikka välillämme onkin kaikki maailman esteet.
Eikö rakkaus voi siirtää vaikka vuoria?

16

653

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukutsuukuuleekomaa

no palauduitko? ;)

• palaudunko.koskaan

En vielä 😖

• kuukutsuukuuleekomaa

Voin tehdä sen työn nyt. Aletaan sitten palautella pehmoisesti, kerta rysäys voi olla liian kivulias, onhan ilmeesikin jo aika kärsivä... Ensinnäkin pitää miettiä montako vuorta rakastavat ovat siirtäneet..? Ei kovin monta, tämä voi olla hienovaraisesti ohjailtu vastaus... Itse asiassa zero voi olla oikea vastaus, mutta pitäkäämme toivon ripettä yllä vielä =).

• maaonvieläkaukana
        kuukutsuukuuleekomaa kirjoitti:

Voin tehdä sen työn nyt. Aletaan sitten palautella pehmoisesti, kerta rysäys voi olla liian kivulias, onhan ilmeesikin jo aika kärsivä... Ensinnäkin pitää miettiä montako vuorta rakastavat ovat siirtäneet..? Ei kovin monta, tämä voi olla hienovaraisesti ohjailtu vastaus... Itse asiassa zero voi olla oikea vastaus, mutta pitäkäämme toivon ripettä yllä vielä =).

Kiitos yrityksestä 😏

• kuukutsuukuuleekomaa
        maaonvieläkaukana kirjoitti:

Kiitos yrityksestä 😏

Rakkaus elää ja on voimissaan, hyvä niin. Eipä sitä tunnetta voi lannistaa jos se elää niin anna sen elää. Nauti niistä tunteista, vaikkei siitä mitään tulisikaan ja onhan se hieno juttu tuntea niin ihania tunteita 😊. Niin ja btw olen nainen.

• ärsyttävä.akka.oot

Rakkaus elää ja on voimissaan, hyvä niin. Eipä sitä tunnetta voi lannistaa jos se elää niin anna sen elää. Nauti niistä tunteista, vaikkei siitä mitään tulisikaan ja onhan se hieno juttu tuntea niin ihania tunteita 😊. Niin ja btw olen nainen.

Miksi pitää naisena kommentoida selvästi miehelle suunnattuun viestiin?

• terrkkujamulta

Joo hyvin menee eihän täällä ole eliöö, mutta tuo grillikota kutsuu. Terveisiä vaan Salen kassalle:) ihan kuin jostain Texasin autiomaan kahvilasta se nainen:)

• kuukutsuukuuleekomaa
        ärsyttävä.akka.oot kirjoitti:

Miksi pitää naisena kommentoida selvästi miehelle suunnattuun viestiin?

Kyllä palautumisesta voi kuka vain kysyä ja mua ei kiinnosta pätkääkään, vaikka jonkun mielestä viesti olisi ärsyttävä, joten kihise kiukusta ihan rauhassa. Samanlaisessa tilanteessa olen ollut pitkään kuin aloittaja ja lopulta hyväksynyt tilanteen.

• näinonnäppylät

Kyllä palautumisesta voi kuka vain kysyä ja mua ei kiinnosta pätkääkään, vaikka jonkun mielestä viesti olisi ärsyttävä, joten kihise kiukusta ihan rauhassa. Samanlaisessa tilanteessa olen ollut pitkään kuin aloittaja ja lopulta hyväksynyt tilanteen.

Täällä aina valitetaan että ei laiteta edes sitä tunnistetta, meneekö naiselle vai miehelle. Sitten kun laittaa, pitää tyrkyn akan vastata.

• Näppyläinen
        näinonnäppylät kirjoitti:

Täällä aina valitetaan että ei laiteta edes sitä tunnistetta, meneekö naiselle vai miehelle. Sitten kun laittaa, pitää tyrkyn akan vastata.

Älä urputa, sut äijän käppyrä tunnistan :)

• sivustamielipide

Ainakin mun käsittääkseni tää on KESKUSTELUpalsta ja jokainen voi osallistua keskusteluun siitä huolimatta kelle viesti on tarkoitettu tai oliko mies vai nainen tai siltä väliltä. Jos ei halua että jotkut niihin vastaavat, on parempi saattaa tieto ihmiselle itselleen tai olla kirjoittamatta täällä .Itse vastaan naisena viesteihin jotka herättävät ajatuksia naisena.

• Palpal

Voin vastata eräälle naiselle,että kyllä niitä voidaan siirtää.

• nimimerkillä

Palpalpalju? :D

• JtunteeSamoin

Samat tunnelmat ja toiveet täälläkin m-n.

• JokuKaion

Niin, Hän näkee esteitä kaikkialla. Siksi ei kannata kammeta maailmaa sijoiltaan. Joskus olin siihen valmis. Onnea vaan.

• Toivotaan että voitatte kaikki maailman esteet ja päädytty onnellisina yhteen. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1759
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1131
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe