Bemaripelle taas

Masa200

Taas tuli Tampereella nähtyä kun Bemaripelle veti 40km/h alueella aivan mieletöntä vauhtia.Kova oli näyttämisen halu.

29

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ladalla

Kauheita kaahaajia nuo bemarin omistajat?

• ssssssshj

Kyse on nopausrajoitusten noudattamisesta. Sitä taitoa ei Bemu ja Audikuskeilla ole että täytys sääntöjen mukaan ajaa.

• Taidat olla kateellinen kun BMW-herrasmies näytti maajusseille vähän dynaamista ajoa.

• Justjust_

Todelliset herrasmiehet ajaa rajoitusten mukaan. BMW-vajakit tietysti asia erikseen.

• wwdss

• olispaajanutojaan

Ei ole uutta. Pari päivää sitten 4 ruuhkassa bemu kuski lähti ohittelemaan vaikka autoja tuli vastaan. Valitettavasti ei kolaroinut...

• laatuautoilija

Ei oo mitään vastaan Bmw autoja mutta ne eniten törttöilee liikenteessä. Ollaan ku Euroopan omistajat vaikka vanha paska alla.

• kiirekinvoiolla

Kateutta vai kotipoliisitautia?
      Mitä sillä on väliä jos joku menee. Sehän on vaan hyvä kun menee. Avaa silmäsi ja nauti siitä, kun joku menee. Eipä seiso tukkeena "hienon " auton kanssa. Sinua harmittaisi enemmän, jos se olisi tullut eteesi ajamaan upean bemarinsa kanssa. Onneksi meni, etkä nähnyt kun vilauksen.

• Pertsa_ja_BMW

Poikaystävän kaa sovittii romanttinen tapaaminen,siksi oli kiire. Bemmifrendit ymmärtää tän.

• Autoilija_Antti

Onhan noita oppinut varomaan. Ilmeisesti autokoulun apuluokalta valmistuneet saavat ajaa vain BMW merkkistä ajoneuvoa. Onkohan se ajokortin eritysehdoissa että tämän kortin haltijan aivokapasiteetti ei riitä normaalien liikennesääntöjen noudattamiseen ja sen vuoksi hänen tulee ajaa vain BMW merkkisellä ajoneuvolla jotta normaalit tienkäyttäjät osaavat varoa.

• kerrostalokyttääjiä

Suomalaisen märkä uni, päästä sakottamaan Bemukuskia, ihan mistä syystä tahansa.

• B.M.Wforever

Suomalainen mies ymmärtää Saksalaista laatua. Eleganttia, kehityksen huippua sekä kestävää ja hiljaista. Muut tulevat perässä.

• Juu_

BMW voi olla kehityksen huippua. Kuskit kehityksen pohjalla.

• fassssss

En arvosta pätkääkään BMW kuskien asennetta.Aivankuin säännöt eivät koskisi heitä lainkaan.Lapsellisia pikkupoikia taitaa olla suurin osa.

• Bimmer62

Lahden moottoritie 265km/h ja viel kiisselikone. Vituttaako Toyotamiehet :D

• ei.Tojoa

mutta silti ei ääretön tyhmyytesi vituta. Jos juttusi olisi edes tosi, niin kauan et kortistasi ja mummon antamista dieseleuroista saisi nauttia.

• otamme.osaa

Vain junttihomot ajelevat muna pystyssä ja persereikä hellänä Bemarilla ylinopeutta Lahden motarilla.

• Bimmer62

Mä olenkin homo ja mun huvit on sen mukaiset. Bemarissa muna kasvaa kun nopeus nousee,mitäs kateelliset siihen sanotte?

• Vimmer62

Kato kun ottaa päähän :D vituttaako köyhät?

• Bemmulipoitsu

Järjen köyhyys aina vituttaa kun on bemari alla ja mies ottamassa poskeen,nopeutta 200km/h....mutta minkäs teet... :D

• Vimmer62

Autokin maksaa enemmän kun teidän 3 vuoden palkka :D

• juu.varmaan

Sinä et valitettavasti sellaista omista.

• bimmerikloppi

Isipäs osti mulle uuden Bemarin ei tarvi enää kattella minua 20vuotta vanhempien koko elämänsä töissäkäyvien isottelua liikenteessä kun voin surutta kyykyttää ihan miten haluan ne upouudella bimmerilläni. Olen maanteiden kuningas pois tieltä!

• Vimmer62

Me BMW- miehet tykätäänki miesten vehkeistä. Miesten vehkeet on meidän BMW -miesten mieleen.

• vimmeri62

Kato köyhän pitää näköjään varastaa jopa nimimerkki :D

• vimmeri62
        vimmeri62 kirjoitti:

Kato köyhän pitää näköjään varastaa jopa nimimerkki :D

Varastetulla bemmillä on kaltaiseni köyhän ja syrjätyneen pummin kiva kaahata muna pystyssä motarilla 265km/h... :D

• Rkhjehfj

Juu ihan varmasti nuo amislippispäät on hiukka klahjoja. Mulla itsellä uudehko vitos bemmi ja ajan kyllä iisisti ja sääntöjen mukaan. Tunnen pari muutakin harmaata pantterit jolla on bemmi ja ovat kyllä fiksuja herrasmiehiä. Olin muuten pari viikkoa sitten fillareille liikkeellä ja ainoa joka antoi tietä vilkkaassa risteyksessä oli keski-ikäinen herra bemarillaan. Joten eipä yleistetä liikaa. Ajan biimerillä ihan vain siksi kan nautin sen ominaisuuksista ja hiljaisuudesta.

• MiksiKadehtiaBemaria

Mistä Bemarilla ajavat saavat päähänsä että heidän kyrvänjatkeestaan muut olisivat kateellisia? Miksi ylipäätään Bemaria pitäisi kadehtia? Rahoituksella jokainen pystyy ostamaan Bemarin jos omat rahat ei riitä. Katsastustilastojen mukaan Bemari ei täytä mitään vähähikaisen laatuauton kriteereitä. Myöskin autourheilussa "Bayerilaiset" eivät muutamaa kansallista lajiluokkaa lukuun ottamatta juhli. Wolkkarit, Citikat ja Hyundait juhlii rallissa, Bemari loistaa poissaolollaan. Eli millään sporttisuudellakaan ei Bemari voi kehuskella. Miksi siis Bemari pitäisi kadehtia? Ja vittuilijoille tiedoksi että minulla itselläni on ollut kaksikin Bemaria.

• vimmeri62

Mää oonki köyhä homo ja huvit mulla sen mukaiset :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe