Kokemuksia serkkuseksistä?

serkku_herkku_mielessä

Kaduttiko jälkeenpäin? Entä oliko kiusallista tavata serkkua myöhemmin sukujuhlissa? Miten saitte serkkulikan suostuteltua panoon?

12

4048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rqrqwr

On kokemusta, ei kaduta eikä ole kiusallista, koska tunnetaan hyvin.

• Jhvöih

Mulla kävi niin, että serkkulikka suostutteli eikä kaduta.

• Sukurakkaus

On siinä miimuleenalle ihmettelemistä. Minkä lapsena oppii sen vanhana taitaa

• Aniliini7

Seurusteltu 3 vuotta ja julkisesti. Ei hävetä.

• Serkkunion

sama täälä justiin kirjoitin asiasta :)

• Tyttö17v

Olen täysin ihastunut äitini serkkuun (26v mies) ja toivon että hänkin jossain vaiheessa huomaisi minut. Ei olla läheisiä, kun ei olla edes serkkuja, joten en usko että seksillä olisi haitallisia vaikutuksia... Sitä odotellessa ;)

• MrLoveDoctor

No kun täytät 18 niin sen kun menet ja sa sanot "noniin setänen. Olis suuta, pillua ja peppureikää, että mihin upotetaan?"

Hän on kuitenkin mies niin ei tasan varmasti seksistä kieltäydy ellei ole homo.

• urugyi
        MrLoveDoctor kirjoitti:

No kun täytät 18 niin sen kun menet ja sa sanot "noniin setänen. Olis suuta, pillua ja peppureikää, että mihin upotetaan?"

Hän on kuitenkin mies niin ei tasan varmasti seksistä kieltäydy ellei ole homo.

16v riittää.

• hompsukkaiset

Ihanaa ollut kaiken aikaa. Ihteäni vanhemman serkkupojan kansa on homosteltu nuoresta pitäin. IHANAA puuhaa. Se ei kuulu kelleen muulle eikä oo keltään pois.

• serkkuakaipaava

Serkkupojan kans homosteltiin vuosia nuorempana. Oli ihanaa. Niin ihana Serkkupoika. Nykyään ei enää musta tykkää, on löytänyt paremmat kaverit vissiin. Kadu en hetkeäkään, niin kivaa oli. Rakastan serkkuani yhä, vaikka hän ei muhun mitään yhteyttä piä :(

• Ei kaduta. Ottaisin uusiksi koska vaan.

• Anonyymi

Serkkupojan kanssa leikittiin nuorena. Hän oli muutaman vuoden vanhempi ja jo hyvin kehittynyt, kun aloitettiin. Oli kiehtovaa. Tykkäs maistaa mun silloin vielä pientä pippeliäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1608
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      139
      1358
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31