Mee Marko jeesaan munahaukkaa..
Munahaukalle munaa
10
347
Vastaukset
- aaapppp
Vie banaani ja kurkku tuliaisina, jos et kuitenkaan kelpaa.
- kukaonsehaukka
Eikö ole aika säälittävää kutsua naisia "munahaukoiksi" vain sen perusteella, että billuhaukat kaartelevat naisten ympärillä?
- lintubogari
Sekö on jo haukkojen pesimisaika?
Vai pitäisi mennä jeesaamaan? Eiköhän nainen löydä itselleen seuraa ilman muiden apua.
- Esität
Sun nimi ei ole Marko.
Esität kirjoitti:
Sun nimi ei ole Marko.
Sattuu vaan olemaan Marko. Suurempi kysymys että mikä on sinun nimesi tai aloittajan nimi? Lisäkysymyksenä voi esittää että miksi jotain naista pitää munahaukaksi haukkua?
- Kasiplusseiskaonviistois
Kuka se munahaukka on?
- haluantasokkaampaa
Sorry, Markon muna ei kelpaa :D
- 6yhjkl33
Eräs Marko ei pidä vanhoista naisista. Se kutsuu niitä halventavasti vanhoiksi kotkiksi. Kukaan ei pidä vanhoista kotkista. Eräs Marko pitää vanhoja naisia myös haahkoina. Haahkat ja niiden pesät haisee pahalle. Kukaan ei pidä pahasta hajusta. Marko ei pidä ikääntyneistä naisista.
- hyvätavatontaas
Mitä räkäpäitä se mikkihiiri nyt ampuu?
tuskin räksytät edes oikealle puulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889