Ostin USB3 ulkoisen 500G levyaseman, johon tein "luo palautusasema" ja tein palautuksen että jos kone jumiutuu (?).
Palautus tuli levyasemaan FAT32 muodossa, mutta 500G asemasta olikin tullut 32G kapasiteetti, eli sen kooksi oli tullut 32G.
Kuinka palautan 500G kapasiteetin?
Levyasema 500G, WIN palautus ja aseman koko 32G.
3
141
Vastaukset
- mambo112
Valmistaja pyysi ja sai levyaseman huoltoonsa.
Tulenee aikanaan takaisin, tuleeko sama vai toinen.
S-F:n Henkka kehoitti ottamaan varmuuskopion, että jos kone viruksen takia stoppaa, sen voi saada käyntiin ulkoisella asemalla palautus/bac up?
Kuinka sitten "oikeaoppisesti" palautus luodaan ulkoiselle asemalla, sitä minä en sitten tiedäkään, kuka tietäisi?
Nyt tein palautuksen 13G USB tikkuun, joka maksoi kympin verran, tilaa jäi pari gigaa. - FUCKEU
Mo!, kuin mainitsit fat32:n niin siinä täytyy muistaa että fat32:n suurin osiokapasiteetti eli minkä kokoinen on osio mitä kyseinen tiedostojärjestelmä ymmärtää (SUURIN MAHDOLLINEN) se on tämä 32GB...eli mitä jos sen jälkeen kuin olet saanut tehtyä sen Backupin, kopioit nämä tiedostot (BACKUP) takaisin koneellesi ja formatoit ulkoisen kovalevysi ntfs muotoon niin saat koko kovalevyn kapasitetiin käyttöösi ja sen jälkeen siirrät tai kopioit (BACKUP) tiedostot uudestaan ulkoiselle kovalevyllesi...niin minä tekisin jos multa kysyttäisiin...Micro*hitin backup ohjelmat eivät ole parhaimmasta päästä, opin sen kuin piti näytössä tehdä backup ulkoiselle kovalevylle ja se ajoi kaiken päälle...Kysyn vaan mitä tekee ohjelmalla joka ajaa koko kovalevyn "yli"...?
YT: Svante Leonard Dahlsten Meni silleen että, löysin "levynhallinnan", josta näin että 500 Gt asemassa (F) oli "vapaa osio 433 Gt", eli puuttuva osuus. Löysin oikealla painikkeella alustuksen osiolle, ja alustin osion. Kone teki levyasemaan E-uusi asema, jonka koko oli se puuttuva 433 Gt (muutama Gt puuttuu mutta en valita).
Nyt kun laitan levyaseman USB:n koneeseen, levyasema näyttää kahta asemaa (F ja E), ja molemmat toimivat koneen asemina, mikä minulle riittääkin.
Onneksi luin Svanten vastauksen ja aloin kokeilemaan. Fat alustus ntfs:ksi onnistui mutta koko oli vain 32 Gt. Kiitos Svante.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081