Hyvä mies, etkö mitenkään voisi pyytää kahville? Vaikka soittaisit ja kysyisit mitä "projektille" kuuluu. Tai sähköpostilla. Vaikka luulen sun olevan kohta jo lomilla.. ja hyvää kesää toivotinkin jo. Yrittelen sinne vanhainkoti-ikään asti ;) mutta lupaan olla kiltisti. T. se tyttö aikojen takaa.
Kysyn pienesti
7
482
Vastaukset
- Huvittavaa
Jospa pyytäsit itse, etkä eläisi täällä mielikuvituksessa. Kyllä nää tällaiset jutut täällä päivästä toiseen, on niin naurettavan...
- On.niin.huvittavaa.on.on
ja päivästä toiseen sinäkin vaan persettäsi täällä paisutat elämällä mielikuvituksessasi ... oot sinä naurettava katkero.
- Ap--
Pyysinkin.. mutten enää voi.
- Huvittavaa
On.niin.huvittavaa.on.on kirjoitti:
ja päivästä toiseen sinäkin vaan persettäsi täällä paisutat elämällä mielikuvituksessasi ... oot sinä naurettava katkero.
Mikäs niin ärsyttää ? Tottahan tämä, että tällä palstalla on turha ketään kaivata ja elää siis siinä mielikuvituksessa, elämä on jossain muualla ja jotain muuta kautta. Ihan turhaa huolta kannat mun perseestä ja katkeruudesta.
- Päiväkahvikulkija
Mun ukko on jo kulkenut tarpeeksi luonasi kahvilla. Sillä närästää ja lääkkeitä jo ottaa. Voisitko millään vaikka kaakaota tarjota välillä. Olisi varmaan vaihtelua.
- kaverottapaileeyleen
Niinpä, kyllä kahville voi pyytää vaikka kaverinakin. Toisaalta yleensä nuo kaverijututkin taitaa olla enempi sellaisia heittoja, keep smiling.
Miksi et itse laita miehelle viestiä ja kysy kuulumisia sekä ehdota kahvilla käyntiä? Kyllä nainenkin saa ottaa yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959