Ei ole pakkauksen päällä vieläkään tätä olennaista tietoa lihan iästä. Aikoinaan jokin weetabix-nikki, besserwisser halusi sen salattavaksi, koska se kuulemma "hämmentäisi" kuluttajia.
Se olisikin ihan toivottavaa, takaisi sen, ettei vanhaa lihaa sotkettaisi marinadien sekaan piiloon....
Missä teurastuspäivämerkintä?
tule.Brexit
3
107
Vastaukset
- tättärää.pippijuu
En koskaan ole ostanut marinadissa olevaa lihaa, en valmisruokia enkä pakasteita.
Aina on ruoka ollut ajoissa valmista. - clkjfhj
Joo tosiaan enne oli tarkat säännöt panna esille ns. erä merkinnät , irtolihaan taululle näkyviin ja mitse pakattuun aina sellaisella vanhan aikaisella hinnoittelu koneella se koodi , eipä tosiaan näy enää teollisuuden pakkaamissa ja kaupat eivät enää itse pakkaile .
- tarvitsemme.lisätietoja
Muita tarpeellisia tietoja voisivat olla eläimen nimi, kuolinsyy, ikä ja mahdolliset suvussa esiintyneet periytyvät sairaudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774