viestiä ja kysyis mitä sulle kuuluu M?
Oisko paha juttu jos vuosien jälkeen laittas
13
531
Vastaukset
- Aiettäkunaurattaa
Jos monta vastausta haluat, niin kysele vaan tällä palstalla koko Suomen ämmiltä mitä kuuluu:) Josko sieltä löytyisi se mieleinen vastaus, niin ei tarvitse henk. koht lähestyä.
- Jännänäärell
Juuri näin. Ja jos ei löydy mieleisiä vastauksia, niitä kuulemma tehtaillaan ihan ite, niin sitten löytyy.
- Toiveikas_M
No ei ois paha. Laita ihmeessä viestiä. Vastauksenkin saatat saada. :)
- Itsekyllä
en laittaisi, se ei vaan mene niin.
- eiolepahajuttu
Laita viesti. Elämä on niin lyhyt
Ei ole lainkaan paha kysyä että mitä kuuluu vuosien jälkeen. Minusta on ainakin mukavaa kuulla mitenkä vanhoilla tutuilla ihmisillä menee ja vaihtaa kuulumisia vaikka kahvikupposen ääressä. :)
- hihihiii
Kuuluu.
- eräs.m
Laitappa vaan.. tuskin kukaan siit pahastuu
- surullista
Olin rakastunut tyyppiin ja jonkin aikaa tapailtiinkin, mutta sitten se juttu hyytyi. Olisin ollut vielä halukas jatkamaan, mutta se toinen ei. Rohkaistuin laittamaan viestin toivottaen hyvää joulua, mutta en saanut vastausta. Myös ystävän päivänä muistin viestillä, mutta taaskaan en tullut vastausta. Moikkaa tuttavallisesti tullessa vastaan, mutta juttelemaan ei jää.
- kuuluu
En ole koskaan rakastanut kunnolla ketään.
- munmielestä
Onhan se mukavaa, jos joku muistaa.
- mmm777
Mikset voisi kysyä? Ihan tavallista, ei ole tapahtunut mitään mullistavaa. Rakas pitää pi kkuveli kuoli mutta siitäkin on jo vuosi. Duunit vähän vaihtelee, nyt vähän jotain muuta, äijäporukassa edelleen. Terveys ok. Auto ok. Elukat ok. Enkä ole löytänyt kumppania jos en oo kyllä etsintään.
- kerhoy
(Miehelle); ilahtuisin varmasti siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969