Rauhalinnan kartanon fanitusporukkahan voisi ostaa

Millhown

tuon mielestään arvokkaan raadon, ja korjata sitä aivan niin paljon kuin haluavat. Kaupunki voisi tinkiä hinnastakin vaikkapa 100.000,- mutta valvoa, etteivät nämä "kannattajat" myy sitä bisnesmiehille tonteiksi, vaan se suojeltaisiin ja tuo porukka olisi velvoitettu sen kustannuksellaan hoitamaan.
En ymmärrä miksi verovarojani käytettäisiin tuollaisen rahareijän ylläpitoon ja korjaamiseen. Ränsistyneitä aikauden kartanoita on riittävästi Suomessa jäljellä.

6

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkikäteen

Kaikki turhat,ja tarpeettomat rakennukset on hyvä myydä pois.Ostajat sitten hoidelkoot miten parhaaksi näkevät.Ei kaikkia ole syytä säästää, ja entisellään pitää.Se on jo hyvä, että saadaan uudet omistajat ja asukkaat.Ei pidä velvoitteita ja rajoituksia käytölle keksiä niin paljon, ettei se keneltäkään ihmiseltä edes onnistu.

• Ei hassumpi ajatus. Toivottavasti toteutetaan, niin ei tarvitse suojeluporukan itkeskellä muiden piikkiin.

• Epäilenettä

Muistaakseni kartanolla oli jo kerran ostaja, miksi ei silloin myyty, taisi tulla kateus ja Rautanen väliin ?
      Tämä sama heppu samoin periaattein on tehnyt vuosien varrella Kaarinan veronmaksajille miljoonien kustannukset.

• RautaseenKyllästynyt

Rautanen tulee kalliiksi Kaarinalle, on tullut ja tulee niin kauan kun idiootit hänet sinne äänestää "päättämään", tai itseasiassa jarruttamaan järkeviä, kaupungin ja kaupunkilaisten kannalta taloudellisia päätöksiä.

• rahaakuluu

kyllä lappi se kallis mies on. purkaa mahdollisimman monta rakennusta, jotka eivät satu miellyttämään silmää. useille näistä puretuista rakennuksista olisi ollut ostajia tai vuokraajia. tarkoitus on ilmiesesti rakentaa nykyaikainen citykaarina ilman menneisyyttä.

• Yksinkertaista

Vapaaehtoiset vaan ylläpitämään ja maksamaan noita homeisia aarteitaan. Ostatte ne ja ylläpidätte, ei se sen kummempaa ole. Mutta jumalauta minun verovaroillani ei noita vanhoja latoja säilytellä ja ylläpidetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe