Löytyisikö kalastaja joka myisi kohtuuhinnalla kalaa.
Kalastaja Luvian seudulta
5
750
Vastaukset
- noukalanouvero
Laitakarista lähtee joka päivä kalastaja verkoilleen ja palaa takaisin tyhjän veneen kanssa, joten halvalla varmaan myy, kun ei kala rantaan asti riitä.
- Ei.tymää
Se on sitä verovapaata myyntiä,siittä jää senverran käteen että saa muutaman mönkijän ja traktoorin ostettua.
- kalakalle666
Valtaselta "halvalla" kalaa
- Näkemiinsanomäkine
Onhan niitä, mutta kun ei nimiä voi tänne laittaa...
- Kalaajokalähtöön
Minä voin myydä kohtuuhintaan, kaikkea mahdollista kalaa löytyy, paitsi ei siikaa... tule koiranpaskassa olevalle rannalle kello 03.48 niin tehdään kauppa josta saadaan kertoa lapsenlapsillekkin vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745