Nyt loppuu bentsojen päivittäiskäyttö. Tänään en ole ottanut ollenkaan ja aion tehdä nopeamman lähtölaukauksen vieroitukseen tähän alkuun, koska vihaan tuota ainetta veressäni ja kudoksissani. Rivatril 2mg/pv. Otan vasta sitten kun tuntuu tarpeeksi pahalta. Tiedän kyllä etten ala seinään lopettamaan, mutta tänään en ota enkä siihen kuole sillä pahimmat oireet alkavat vasta 4pv sisällä, kokemuksesta tiedän. Eroon en varmasti kokonaan pääse, mutta päivittäiskäytöstä ajan itseni pikkuhiljaa alas, otan vain pahimmissa paikoissa kuten ennen päivittäiskäyttöön siirtymistä.
Tunteettomuus tekee hulluksi ja ei jaksa innostua enää mistään. Käyttöä n. vuosi. Älkää hvetissä unelmoiko bentsoista, niitten kanssa käy alkuhuuman jälkeen samoin kuin alkoholin.
Alasajon aika
LiveHard
2
130
Vastaukset
- scarecrow123
Kerrankin järkipuhetta eikä ainaista bentsopuolustelua! Bentsot on perseestä! Ei mitään järkiperusteluja niiden käytölle. Ainoastaan sairaalakäyttö olisi paras vaihtoehto. Ihminen pitää saada toimintakykyiseksi muuten kuin huumaamalla aivotoiminta.
- Eipameille
Tämä on hyvä kirjoitus. Itse otan vain hätätilanteessa ja jo tieto siitä, että auttava lääke on, rauhoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709