Oon 14-vuotias tyttö, joka haluais käyttää hieman meikkiä, mutta mua ahdistaa, kun kaverit aina kommentoi muutenkin meikkauksesta aina hieman pahaan sävyyn. Ei oikein huvita, jos joutuisin kuulemaan koko ajan jotain kommentteja tai toljottamaan järkyttyneitä katseita. Mutta kun oikeasti haluaisin... Mitä tekisit jos olisit mä?
kaverit tuomitsee meikkauksen
6
177
Vastaukset
- wsfvwsrtg
Kkyllä meikki varmaan tuntus aika inhottavalta naamassa, niinku ois jotain likaa... Mutta ei sillä ettei se näyttäis hyvältä, kevyt meikki, lähes huomaamaton. Tosin kyllähän tuommoset 13-34 vuotiaat näyttää ylleensä ihan tarpeeksi hyviltä vaikkei ois nanogrammaakaan meikkiä päälaen ja jalkapohjien välillä
antaisin koko jutun olla.
- sössö666
Sulla ei varmaan oo kovin hyvä itsetunto? Meikkaa vaan jos haluat. Älä välitä sen kaveris mielipiteistä.
- Nemoaetsimässä
Mitä ne kaverit tietää. Niitten pitäs hyväksyä sut. Itsekkin tykkään meikata ja odotan aina innolla tilanteitajoissa saa meikata.
- 456
Seuraavan kerran ku ne kommentoi kerro niille että sä oot kyllästyny tollaseen paskanjauhantaan paras ku asiat sanoo suoraa
- yuyuyu
Suomi on vapaa maa, kyllä sä voit meikata jos haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764