Aviomies ei halua

Haluuu

Alan olla tosi turhautunut. Oon puhunu ja kysyny suoraankin kun en vaan kestä. Tykkään seksistä ja se tuntuu aivan mahtavalle. Valitettavasti aviomieheni ei taida tuntea samoin kun seksi ei enää onnistu. Kalu pysyy pystyssä jos otan suihin tai runkkaan. Mut normiyhdynnässä ei. Onko mies homo? Minussa ei kuulemma ole vikaa mutta aika vaikea uskoa. Eli mies kyllä laukee mut minä en saa ikinä mitään muuta kuin apean ja pahan mielen... onko tähän mitään ratkaisua...

11

437

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaeppa10

Mulla pysyy pytyssä vielä noiden hommien jälkeen.Tule meille niin saat hyvän hoidon mikäli satut tykkäämään isosta.Mulle on muutama nainen sanonut että Sun iso meinaa sattua

• Olen mies 50v, ja meillä on sama tilanne, puoliso ei enää halua kovinkaan usein, viime kerrasta aikaa n. puoli vuotta. Nekin harvat kerrat joita on, ovat samaa kaavaa toistavia, ei kovin nautinnollisia. Minussakin on tietty vikaa kun minulla meinaa lerpahtaa kun hän kiepsahtaa heti päälle ja ennen kunnon kostumista alkaa ratsastaa, se sattuu ja homma on ohi. Joskus ennen kun hän esim. salli nuolla itselleen ekan orkun märkyyttäkin riitti, muutenkin olin itse pienen lämmittelyn jälkeen paljon kiihottuneempi, seisokki kovempi ja kestävämpi. Olisiko miehelläsi jotakin mitä hän haluaa kokeilla, mutta sinä et ?

• mekkk

Jos nainen ei kostu niin naisllekkin on kaiken mailman liukasteita ja niitä saa akupasta niin helpottaa.

• ei.uutta.auringon.alla.m

Miehen halu ja kyky ei lisäänny naisen vaatiessa, mutta vähenee vielä entisestään. On erittäin harvinaista, että ihmiset, joiden seksihalut ovat yhtä suuret ja "peilikuvaiset", saattuvat yhteen. Vielä harvinaisempaa on, että kehitys on samansuuntainen. Lisäksi on ns. Coolidge efekti: uuden seksikumppanin kanssa on kiihkeämpää kuin entisen. Sama myös sukupuolet vaihtaen.

Asialle ei juuri ole tehtävissä mitään, ei nimittäin viittaa siihen, että miehesi testosteronitaso olisi alentunut ja se johtuisi siitä. Vaikka ihmisten ajattelu usein on yhdyntäkeskeistä, useille muu seksinmuoto on miellyttävin. Nämä eivät ole valittavia asioita.

Siis joko sopeudu epämiellyttävään tilanteeseen ja lisää itsetyydytystä, laita mies ulkoruokintaan ja etsi uusi tai hanki lisäseksiä toisaalla. Voit tehdä niin omin lupinesi tai sopia asiasta miehesi kanssa. Tilanteen mukaan.

Et totisesti ole ainoa. Yleisin ongelma on, ettei saa toiselta sellaista seksiä, kuin haluaa, saa seksiä liian vähän tai ei ollenkaan. :)

• molemmillemieleen

oletko ajatellut, että kenties, voisit antaa toisen miehen tyydyttää tarpeesi.. ilman mitään velvoitteita, vain tuo homma kuntoon, ja aina kun molemmille sopii?? voisin olla etsimäsi, jos näin päätät.. en ole nuori, mutta toimiva kyllä..

• Kirmoitteles minulle sp.hen

• suoraankin

On tosi yllättävää miten helposti mies oppii ettei kannata haluta. Moni nainen ei näytä ymmärtävän asiaa ennenkuin on myöhäistä.

• Minä voisin antaa seksiä sinulle siloin kun haluat ota yhteyttä kirjoita s- postin

• bccfdfg

Ota löylykauha perseeseen löylykauha ääliö

• loulukulli

Saisko löylykauhaa hanuriin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223