Onkohan teissä trans miehissä sitten ketään jota kiinnostaisi erittäin miesmäisen näköinen nainen? Omaan siis miehen luuston, leukapiirteet ja kasvonpiirteet täysin ja vieläpä erittäin maskuliinisen miehen. Pukeudun silti kuin nainen ja olen muuten melko naisellinen olemukselta ja käytökseltä, mutta tää ulkonäkö.
Kiinnostaako ketään
15
321
Vastaukset
Miksi ei ;)
Uskon että jokaiselle on joku tässä maailmassa!
- ruma-nainen
Niin no ne jotka kiinnostuu niin kiinnostuu yleensä miehisistä ominaisuuksista ja komeista miehistä ja näin käy joskus mun kohdalla eli ne jotka musta kiinnostuu näkee mussa vain sen komean maskuliinisuuden, mutta sitä mä en oikein silti halua, että juuri vain tästä asiasta ollaan kiinnostuneita. Koska tunnen silti itseni erittäin naiselliseksi ja haluni ovat erittäin naiselliset eli haluan jollain lailla sitä miehisyyttä miehestä ja tuntea itseni naiseksi miehen sylissä enkä toisinpäin.
Eiköhän jopa meidän transmiesten pienehköön joukkoon mahdu niitä, jotka tietävät sen tunteen kun sisäinen ja ulkoinen ei kohtaa (eikä näin vaadita tieten tahtoen sitä päällisen vihjaamaa maskuliinisuutta väen vängällä), väittäisin jopa että suurimmalla osalla on jotain omia kokemuksia asiasta, vaikkakin käänteisesti. :3 Miksi muuten juuri transmies?
- ruma-nainen
En keksi enää muunkaanlaista miestä joka saattaisi kiinnostua musta koska heterot on jo pois pyyhitty ja homotkaan ei pidä koska mulla on pimppa. Enää ei paljon jää vaihtoehtoja eli jos transmies kiinnostuisi ja mieluiten maskuliinisempi trans mies koska tunnen vetoa maskuliinisiin miehiin omasta valtaisasta maskuliinisuudestani huolimatta.
- tomaattiherne
Öööh... Miten sinä kuvittelet transsukupuolisuuden vaikuttavan asiaan? Kyllä minä homona transmiehenä olen kiinnostunut ihan miehistä enkä pimpeistä. Heterot transmiehet taas ovat ihan samalla tavalla naisellisten naisten perään kuin muutkin miehet.
Eiköhän sinullekin joku tästä maailmasta löydy. Se onko hän transmies vai cismies on sitten eri asia. Enkä oikeastaan usko, että olet niin ruma kuin ajattelet itse olevasi.Komppaan tomaattihernettä tässä, kyllä transsukupuolisilla on omat yksilölliset ulkonäkömieltymyksensä jos on ollakseen. Että vaikkei sen peniksen kanssa olla synnytty, niin kyllä sitä voi haikailla silti ihan oppikirjan mukaista naisellista kaunotarta. Mutta kauneutta on monessa muodossa jne. Esim. Qruiserista voi tietysti etsiä sopivaa kumppania oman kuvan kanssa, että jos se oma ulkonäkö tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömältä esteeltä.
- ruma-nainen
Kviini kirjoitti:
Komppaan tomaattihernettä tässä, kyllä transsukupuolisilla on omat yksilölliset ulkonäkömieltymyksensä jos on ollakseen. Että vaikkei sen peniksen kanssa olla synnytty, niin kyllä sitä voi haikailla silti ihan oppikirjan mukaista naisellista kaunotarta. Mutta kauneutta on monessa muodossa jne. Esim. Qruiserista voi tietysti etsiä sopivaa kumppania oman kuvan kanssa, että jos se oma ulkonäkö tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömältä esteeltä.
Niin että pitää teillekin olla missi naisellisuuden perikuva. On se vaikeaa tosiaan ainakin suomessa ja miksei muuallakin kilpailla niiden missien kesken miehistä jopa trans miehistä kun tosiaan pitää olla naisellinen missikaunotar jollaisia tuntuu olevan nykyään lähes jokainen nainen. Mulla ei ole siis mitään mahdollisuuksia. Kyllä mä voisin naamallani saada kenet tahansa homo miehen, mutta kun se pillu . .
- ohimeniheti
Luuletko että transmiehille kelpaa kuka vaan vain sen takia että ovat transsukupuolisia? Ei kiinnosta ainakaan tuollainen ajatusmaailma.
- ruma-nainen
ohimeniheti kirjoitti:
Luuletko että transmiehille kelpaa kuka vaan vain sen takia että ovat transsukupuolisia? Ei kiinnosta ainakaan tuollainen ajatusmaailma.
Ei vaan johan sanoin, että teillekin kuten muillekin mieheille kelpaa vaan se super naisellinen missiskaunotar. Kellekeään miehelle ei tunnu kelpaavan enää tavaviskaan saati sitten ruma kuten mä.
Luulenpa, että trans miehille erityisesti pitää se naisen ulkonäkö olla erittäin täydellinen koska ihailevat itsekin naisellisuutta koska pukeutuvat ja laittautuvat itsekin naiseksi eli transut etenkin palvovat naisellisuutta yli kaiken. - Johan_tempun_teit
ruma-nainen kirjoitti:
Ei vaan johan sanoin, että teillekin kuten muillekin mieheille kelpaa vaan se super naisellinen missiskaunotar. Kellekeään miehelle ei tunnu kelpaavan enää tavaviskaan saati sitten ruma kuten mä.
Luulenpa, että trans miehille erityisesti pitää se naisen ulkonäkö olla erittäin täydellinen koska ihailevat itsekin naisellisuutta koska pukeutuvat ja laittautuvat itsekin naiseksi eli transut etenkin palvovat naisellisuutta yli kaiken."Luulenpa, että trans miehille erityisesti pitää se naisen ulkonäkö olla erittäin täydellinen koska ihailevat itsekin naisellisuutta koska pukeutuvat ja laittautuvat itsekin naiseksi eli transut etenkin palvovat naisellisuutta yli kaiken."
Nyt nykäisit ihan itse maton altasi.
Et näköjään tunne näitä sukupuolivähemmistöjen termejä. Transmies on alkuaan kijattu syntymässään tytöksi, mutta hän kokee olevansa mies. Transmiehet ovat hyvinkin miehekkäitä, he eivät laittaudu naisiksi. Ilmeisesti olet erehtynyt että transmies on transvestiitti, mies joka laittautuu naiseksi.
Sitten vielä se viimeinen niitti: Käytät haukkumasanaa transu - tervemenoa! - ruma-nainen
Johan_tempun_teit kirjoitti:
"Luulenpa, että trans miehille erityisesti pitää se naisen ulkonäkö olla erittäin täydellinen koska ihailevat itsekin naisellisuutta koska pukeutuvat ja laittautuvat itsekin naiseksi eli transut etenkin palvovat naisellisuutta yli kaiken."
Nyt nykäisit ihan itse maton altasi.
Et näköjään tunne näitä sukupuolivähemmistöjen termejä. Transmies on alkuaan kijattu syntymässään tytöksi, mutta hän kokee olevansa mies. Transmiehet ovat hyvinkin miehekkäitä, he eivät laittaudu naisiksi. Ilmeisesti olet erehtynyt että transmies on transvestiitti, mies joka laittautuu naiseksi.
Sitten vielä se viimeinen niitti: Käytät haukkumasanaa transu - tervemenoa!Joo ei mua kyllä kiinnosta kumpikaan ei transmies eli tytöksi alunperin syntyneet eivät todellakan, vaikka olisivat kuinka miehekkäiksi muuntuneet leikkauksilla ym. eikä kyllä miehekäs tranvestiittikaan naisen vaatteissa. Joten ei kiitos nämäkään "pellet" eivät olleet mua varten.
Pärjään ilman miestä paremmin koska huomaan miesten olvan muutenkin ääliöitä suurin osa. - trrdeued6r6ud
ruma-nainen kirjoitti:
Joo ei mua kyllä kiinnosta kumpikaan ei transmies eli tytöksi alunperin syntyneet eivät todellakan, vaikka olisivat kuinka miehekkäiksi muuntuneet leikkauksilla ym. eikä kyllä miehekäs tranvestiittikaan naisen vaatteissa. Joten ei kiitos nämäkään "pellet" eivät olleet mua varten.
Pärjään ilman miestä paremmin koska huomaan miesten olvan muutenkin ääliöitä suurin osa.Miksi tulit alunperinkään tälle palstalle valittamaan.
- noooooooooo
ruma-nainen kirjoitti:
Luulenpa, että trans miehille erityisesti pitää se naisen ulkonäkö olla erittäin täydellinen koska ihailevat itsekin naisellisuutta koska pukeutuvat ja laittautuvat itsekin naiseksi eli transut etenkin palvovat naisellisuutta yli kaiken.Ruma ja kaiken lisäksi tyhmä. Ketään ei todellakaan kiinnosta.
- sorivaann
Eläkeläisen väsynyt provo, mutta eipä täällä muita olekaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154