Voisitteko kertoa hyviä nimiä rotille?
Nimiapua pyydän
7
209
Vastaukset
- ROTTAINTOILIJA
Mä saan ihan kohta kaks tyttö rottaa ja oon ajatellu niiden nimeks Milla ja Mira. kun mä oon miettinyt nimiä niin mulla on joku pakko mielle siihen että niiden nimissä on jotain samaa.
Mutta muita "minun" mielestä sopivia nimiä on... vili ville toffee laku pilvi oona moona hille. Ja kaikkee mitä nyt mulla tulee mieleen. Se voi liityä väriin esim mustalle rotalle voi antaa nimen laku ja niin edespäin. Mutta sä päätät sun rottien nimistä, oli ne tyttöjä tai poikia valinta on SINUN! - ROTTAINTOILIJA
Ps. Tietääkö joku kuinka tehdään rotille agylity esteitä
- EiNimiRottaaPahenna
Jutta on hyvä nimi. Tarja on sekin aika hyvä.
- ROTTAINTOILIJA
Nimiähän on vaikka kuinka paljon. Nimihän voi littyä vaikka rotan luonteeseen;)
- onhannimiä
Höpö, hissu, viili, vili, villi, laku, töpö, Masa, maisa, emi, jami,jakke, nakke, noppe, vauhti, viuhti, tiuhti, namu, tokko, okko, toivo, silva, kiekura, toffee, tofu, tuli, jää, vipi, viki, jade, jedi, semma, emma, lyyli, tuitu, tiiti, tiitu, rontti, ropsu, lumi, suklaa, panda, omppu, naksu, noppa, nana, ilo, sirpsu, tuikku, jojo, kiivi, jätski, lulu, eevi, popi
- NeitiRottanen
Napsu nipsu tiku taku ilona lola milli heidi anne iina sini linnea jörö mörö will tuisku huisku nina tina lilo...
- Kädellinentummaihoinen
nazima, muhammed, allah, ibrahim, husu, akbar.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745