Millaisia kokemuksia teillä on diatermiasta?
Saitteko pysyvämmän avun siitä?
Itse kävin 45 min diatermiassa alussa ei tuntunut kipua mutta myöhemmin hoidon aikana ja n. 1/2 hoidon jälkeen kuumotti. Sen jälkeen pientä punoitusta käsitellyllä alueella muttei kuumostusta enää.
Joudun menemään vielä uudemman kerrankin kun kaikkia karvoja ei saatu pois.
Olen aiemmin käynyt polttamassa myös karvoja menetelmä oli eri, taisi olla joku elektrolyysi mutta 8 hoitokerran jälkeenkään ei ihmeempiä tuloksia.
Kokemuksia Diatermiasta
2
268
Vastaukset
- Ammattitaito_ratkaisee
Ymmärtääkseni menetelmä on suunnilleen sama, vaikka käsittelyn nimi vaihtelee (diatermia, elektolyysi, blend epilaatio).
Käsittelyn teho vaihtelee tekijän ammattitaidon mukaan. Liian pieni sähkövirta tai väärin suunnattu neula ei tehoa tai liian suuri virta polttaa arpia. Itsellänikin meni satoja euroja turhaan kun ammattitaidoton kosmetologi ei saanut tulosta aikaiseksi. Paikkaa vaihtamalla tuloksi alkoi tulla. Pätevämmän kosmetologin käsittely oli kyllä alusta saakka kohtalaisen kivuliasta ja varsinkin alkuun en pystynyt kovin pitkiin käsittelyaikoihin kipujen vuoksi. Mutta kyllä karvatkin lähti lopullisesti eikä silti tullut paloarpia.- Peikonpehko
Päivä käsittelyn jälkeen haaleita jälkiä. Ei paloarpia. Kosmetologi jolla nyt käyn hyvin suosittu mutta uudehko tekijä tälle käsittelylle.
Aiempi jolla kävin neulaepilaatiossa alansa tunnetuimpia mutta sai kyllä aikaiseksi pahat arvet joiden parantumiseen meni useita kuukausia ja ei juuri yhtään lähtenyt karvat ja rahaa meni satoja euroja turhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690