Soldiers of Ryttylä

Aikuiskasvatus

Ryttylä ryhmä on saanut hämäriä piirteitä ja voitaneenkin verrata jo eräänlaiseen lynkkäys porukkaan. Kohteeksi on joutunut nuorisoryhmä, joka varmasti ottaa tehokkaasti oppia aikuisten primitiivikäytöksestä.
Muistakaa kuitenkin, että jos joku kirjoittaa alaikäisten henkilötietoja Someen, on itse rikollinen. Samoin myöskin tähän tekoon toisia yllyttäneet.

14

3211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkyttynyt

Olen itse huomannut saman enkä lastani enään Ryttylään päästäkkään.Mielestäni sielä ei ole enää turvallista nuorten kulkea koska aikuiset ovat ottaneet oikeudet omiin käsiinsä!Järkyttävää touhua,toivottavasti joku viranomainen tohon älyää puuttua!

• xcvbnhgfdgh

Jos pullamossö mukulat hajoittaa paikkoja niin pitäähän jonkun niitä ojentaa,kun
      omat vanhemmat on nössöjä.

• Jorma35

Höpö höpö ! Joku saisi laittaa nämä kullannuput aisoihin,ennenkuin ajavat mopoillaan jonkun päälle ,tai sytyttävät tulipalon.Eipä kiinnostaisi maksaa näiden sankareiden tuhotyön jälkiä.

• joskusollutnuori
        Jorma35 kirjoitti:

Höpö höpö ! Joku saisi laittaa nämä kullannuput aisoihin,ennenkuin ajavat mopoillaan jonkun päälle ,tai sytyttävät tulipalon.Eipä kiinnostaisi maksaa näiden sankareiden tuhotyön jälkiä.

Muistappas Jormaseni, että tällaiset asiat kuuluvat viranomaiselle. Jos joku, siis tässä tapauksessa nuoriso, syyllistyy johonkin lainvastaiseen toimintaan, ei muuta kun ilmoitus poliisille ja asia on lainmukaisella toimijalla.
        Siellä Ryttylässä näyttää asiat olevan kuin entisellä sialla, jos ei oo maa jäässä on kärsä kipeä. Eli aina joku asia on pielessä.

• Sfgjk

Tällaiset asiat kuuluu viranomaisille? Entäs vanhempien vastuu? Omat lapsethan ei tee ikinä mitään! Kannatais kuitenkin vähän miettiä mitä omat muksut siellä kylillä tekee.

• varoitus

Varokaapa ihmiset Ryttylässä ,joku hullu ajelee vihreällä,crossipyörällä alikulkutunnelissa.

• dfghjhgffg

Eiköhän nyt muutama mukula saada kuriin ilman poliisejakin.

• Tiedetään

Ketään syyllisiähän ei ryttylässä rangaista,kun ovat sukulaisten tai ystävien lapsia,vaan ollaan ihan hiljaa hys hys.

• nm7

Ok.

• nm7

Ok.

• Yxryttyläläinen

Suomi on perinteisesti hys hys porukkaa .Nyt hieman uhkaillaan siitä kauhee poru. No kylätalon rikkoja porukka on ilmeisesti tiedossa ja joutuivat maksumiehiksi

• keijokeijompi

Voihan keijo mitä skeidaa,oon joskus ollu nuari mut ei pistetty paikkoja paskaks,
      ku tiärettiin et uusia ei tuu.Haloo anarkomarkot ei tänne.

• OikeestiHei

Koska tulee soldiers of oitti?

• Anonyymi

Umbrella vagina

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1618
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1384
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      995
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31