Soldiers of Ryttylä

Aikuiskasvatus

Ryttylä ryhmä on saanut hämäriä piirteitä ja voitaneenkin verrata jo eräänlaiseen lynkkäys porukkaan. Kohteeksi on joutunut nuorisoryhmä, joka varmasti ottaa tehokkaasti oppia aikuisten primitiivikäytöksestä.
Muistakaa kuitenkin, että jos joku kirjoittaa alaikäisten henkilötietoja Someen, on itse rikollinen. Samoin myöskin tähän tekoon toisia yllyttäneet.

14

3126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkyttynyt

Olen itse huomannut saman enkä lastani enään Ryttylään päästäkkään.Mielestäni sielä ei ole enää turvallista nuorten kulkea koska aikuiset ovat ottaneet oikeudet omiin käsiinsä!Järkyttävää touhua,toivottavasti joku viranomainen tohon älyää puuttua!

• xcvbnhgfdgh

Jos pullamossö mukulat hajoittaa paikkoja niin pitäähän jonkun niitä ojentaa,kun
      omat vanhemmat on nössöjä.

• Jorma35

Höpö höpö ! Joku saisi laittaa nämä kullannuput aisoihin,ennenkuin ajavat mopoillaan jonkun päälle ,tai sytyttävät tulipalon.Eipä kiinnostaisi maksaa näiden sankareiden tuhotyön jälkiä.

• joskusollutnuori
        Jorma35 kirjoitti:

Höpö höpö ! Joku saisi laittaa nämä kullannuput aisoihin,ennenkuin ajavat mopoillaan jonkun päälle ,tai sytyttävät tulipalon.Eipä kiinnostaisi maksaa näiden sankareiden tuhotyön jälkiä.

Muistappas Jormaseni, että tällaiset asiat kuuluvat viranomaiselle. Jos joku, siis tässä tapauksessa nuoriso, syyllistyy johonkin lainvastaiseen toimintaan, ei muuta kun ilmoitus poliisille ja asia on lainmukaisella toimijalla.
        Siellä Ryttylässä näyttää asiat olevan kuin entisellä sialla, jos ei oo maa jäässä on kärsä kipeä. Eli aina joku asia on pielessä.

• Sfgjk

Tällaiset asiat kuuluu viranomaisille? Entäs vanhempien vastuu? Omat lapsethan ei tee ikinä mitään! Kannatais kuitenkin vähän miettiä mitä omat muksut siellä kylillä tekee.

• varoitus

Varokaapa ihmiset Ryttylässä ,joku hullu ajelee vihreällä,crossipyörällä alikulkutunnelissa.

• dfghjhgffg

Eiköhän nyt muutama mukula saada kuriin ilman poliisejakin.

• Tiedetään

Ketään syyllisiähän ei ryttylässä rangaista,kun ovat sukulaisten tai ystävien lapsia,vaan ollaan ihan hiljaa hys hys.

• nm7

Ok.

• nm7

Ok.

• Yxryttyläläinen

Suomi on perinteisesti hys hys porukkaa .Nyt hieman uhkaillaan siitä kauhee poru. No kylätalon rikkoja porukka on ilmeisesti tiedossa ja joutuivat maksumiehiksi

• keijokeijompi

Voihan keijo mitä skeidaa,oon joskus ollu nuari mut ei pistetty paikkoja paskaks,
      ku tiärettiin et uusia ei tuu.Haloo anarkomarkot ei tänne.

• OikeestiHei

Koska tulee soldiers of oitti?

• Anonyymi

Umbrella vagina

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3402
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3344
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1984
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1386
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1139
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe