Liian virallista?

VanhaSieluu

4

190

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ETTÄ-NIIN

Ei minusta. Ja jos se tuntuu sinusta hyvältä, mitä helvetin väliä muulla on?

• Vidun_fäjön

Osta ptb:t tai lonkkarit, Älä oxfordeja.

Aa juu, vitun homo

• uytfdsa

Ei todellakaan ole. Itse pukeudun hyvin samanlaisesti, eli juurikin Oxford kenkiin, bleiseriin ja kangashousuihin. On vain hyvä asia erottua joukosta, etenkin tuollaisessa asussa. Muutenkin, itse kun vaihdoin tyyliä, sain nähdä, että opettajat ja muut opiskelijat rupesivat kunnioittamaan minua, ja minun mielipidettäni enemmän. Minuun esimerkiksi luotetaan, jos halutaan tietää vastaus johonkin kysymykseen, mikä johtuu asuni antamasta kuvasta.

Olen itse 17-vuotias lukiolainen siirtymässä abi vuodelle.

PS. Farkkuen kanssa EI saa koskaan käyttää puvuntakkia. Puvuntakkia saa käyttää vain samasta kankaasta (väri ja kuvio) tehtyjen housujenkanssa. Bleiserin kanssakaan ei tulisi käyttää farkkuja. Sen sijaan kangashousut ja chinot käy hyvin. Pikkutakin kanssa saa käyttää farkkuja.

PPS. Jos mahdollista, kannattaa ostaa bleiseri, jossa on kaksi nappiriviä(double breasted), sillä se kantaa kyselyiden mukaan kaikista eniten statusta. Tämä johtuu siitä, että kaksiriviset bleiserit ja puvuntakit liitetään rikkaisiin uuden Eglannin yritysjohtajiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      922
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31