ja pelata potkupalloa... olisi Voimaa ja nopeutta ja ennen kaikkea järkeä pelissä!! Nyt kun katsoo tuota "kuningas" lajia niin.. eipä oikein tule mitään. On sitten vi..u tyhmiä ja saamattomia (toki olen nähnyt kaveripiirissäkin) nuo potkupalloilijat;) Toki ei suoraan voi vaihtaa päittäin, koska ei löydy noita peräänkuuluttamiani ominaisuuksia toisinpäin!!
Pesäpalloilijat voisivat ottaa ohjat..
9
202
Vastaukset
- kalassikko
Siinä olisikin klassikon paikka, kun pesäpalloilijat haastaisivat Huuhkajat. Yleisöryntäys olisi taattu ja voittaja- ja tulosveikkaus kävisi kuumana. Itse veikkaisin pesäpalloilijoita.
- crackneekeri
Voimaa ja nopeutta hahahahahahahaaaa pesäpallossa on keskinkertaisia lahjattomia kavereita no totuuden nimissä samaa on sanottava suomen potkupalloilijoistakin.
- Urheilua-ei.paskapuheita
Kyllähän pesäpalloväen urheilullisuus on ihan toista luokkaa kuin itsestään liikoja luulevien hutifutijoiden.
- Peräkylienpallo
Peräkylien pojat lyö palloa lannanluonnin ohella ei pesäpalloilijoista ja urheilusta pidä edes puhua samassa lauseessa.
- pesishuora
Peräkylienpallo kirjoitti:
Peräkylien pojat lyö palloa lannanluonnin ohella ei pesäpalloilijoista ja urheilusta pidä edes puhua samassa lauseessa.
Juurikin näin, urheiluna tuota ei kukaan täysipäinen pidä. Ennemminkin joku piirileikki.
- jamehölkätään
Hölkätään 90 min
- taitavaälykkö
Komppaan aloittajaa. On nähty jo höntsähommissakin. Pikkasen järkeä peliin ja karkuteille, sitten ropiseekin jo kintuille;) Mitäs muutakaan voi tehdä kun järki ja nopeus hukassa..
- sopuhuuh
Pesäpalloilijat ovat urheilijoita noihin huuhaakajiin verrattuna. Pesäpalloilijat voittaisivat keskeinäisen matsin ilman muuta. Nappasivat rahat vielä veikkaamallakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712