tangomarkkinat nämä peltojen poikamiesten,karavaanareiden ja pahvihousujen kokoontumisajot...aah siellä sikafarmari kurikasta vetää tangoota silkkipaita hiessä sulassa sovussa vieressää, taisto tuo lyömätön kauppamies seinäjoen oma poika kiiltonahkakengissään ja uudessa nahkatakissaan,heidän vieressään pyörähtelee mauri antero hieman yli viiskymppinen pönäkkä,suomipaitaan,kukkashortseihin ja vyölaukkuun sonistautunut karavaanari multialta päässä moi olen lomalla lakki jonka tekstiä en näy koska se on pinssien peitossa..
vieressä kyttäilee kolme ilmeisesti maakunnasta paikalle saapunutta vapaata(tai...)jo keski iän ja painon ylittänyttä naista...joilla kaikilla tuntuu olevan sama maku pukeutumisen ja hiusten suhteen:liian pieni paita ja hame ylipainoon nähden...toiseltapuolelta lyhyt tukka,toiselta pitkä sinne karseen punanen väri...hyi...
no..luultavasti jokainen heistä löytyy kännistä päätellen jonkun alta yöllä...
tässä lyhyesti koko kuva tangomarkkinoista...
tangomarkkinat-
13
482
Vastaukset
- Aloittajallavaikeaa
Aloittajan katkeruudella ei ole rajaa, hankkisi elämän
joo joo ketä KIINNOSTAA NAURETTAVAN NAUKUNAN KUUNTELU ?! ei KETÄÄN !!!! toi musa ei oo kunnollista, vaan aika narsisitsta ja hullujen musaa, joilla ei oo mitään muuta sisältöä pikku elämässään, kun kuun- nella ja kattoo jotakin NOIN TYPERÄÄ ! hullujen huoneelle jokainen to
-ta ohjelmaa nyt ja koskaan kattoneet joutaa jo ! pakkohoitoon typerän musan kattelemisesta ja kuuntelemisesta ! Paljon PAREMPAAKIN musaa on olemassa ! kukaan noista ns. laulajista ei osaa edes laulaa kunnolla, sellasta naurettavaa ulinaa vaan kuuluu ja näkyy....varsinkin noi naikko- set.....TÄYSIN LAULUTAIDOTTOMIA !!!!! siks en oo tota naukunaa kos- kaan kattonu enkä tosiaankaan KUUNTELE !!!!- einoröhn
Mistä sitten tiedät että se on nakunaa
Hehe, heh - Hiljaayössä
Mun mielestä Tangomarkkinat on mitä loistavinta viihdettä.
Kuten aloittajan viesti hyvin kuvaa, meininki on rentoa eikä vaadi osallistujilta liikaa. Sopiva kesätapahtuma.
Mitä tulee toteamukseen, että parempaakin musaa on olemassa, niin eikö ole hyvä, että jokainen voi valita, minkä parissa parhaiten viihtyy? - mittään.en.oo.ottanu
Aloittaja osasi kuvailla kirjaimellisesti tangomarkkinoiden tilan nykypäivänä! Jatkoon!!
- juho36
Tangoa sais olla enempi.
- uunoeemeli
kakskymmentä vuotta sitte olimma ensimmääsen ja viimeisen kerran tankomarkkinoolla, raviraran kemuus olimma parituntia, ei yhtäkää tangua soitettu
- yökpeltsi
joo yle pois kuvioista tuntuu kuin ylen toimittajat olisivat pää tähdet ja tuo ammatti muusikoiden yksin valtainen tuomarointi lopetettava ,eihän se mitään merkitse vaikka voittaja on kuinka laulunoppinut mutta jos siltä puuttuu se karisma mitä vaaditaan lavoilla ,
siellä ei auta yhtään tuomari äänet eikä sen liuhuparran omituiset sovitukset .
siis mtv tai 4 asialle ja kansan mielipide ,siinä se !- Ouioiuippu
Otitko edes selvää tekikö tämä mainitsemasi "liehuparta" kaikki sovitukset, lopputeksteistähän se näkyy.....
- 6577531350
vuosi vuodelta on tapahtuman taso huonontunut,ja laulajien.itse olin viimeksi paikanpäällä selvästä 15v sitten,kännissä 10v sitten ja päätin että en enää tuhlaa hyvää viinaa enkä rahaa tuohon roska tapahtumaan
- Griesmann
Niin väsynyttä ja väkisinväännettyä touhua. Yle hehkuttaa kuukausikaupalla ja me maksamme. Maikkari luopui vuosia sitten, vaikka ohjelma olisi ilmiselvää maikkarikamaa. Jokavuotinen kärsimys, jolta ei voi välttyä, vaikka yrittäisi. Onneksi oli yleisurheilun ja futiksen EM:t.
- semmoonenko
Kouvolatukka? Toiselta puolelta pitkä toiselta puolelta lyhyt, usein punainen.
- setstsethsteh
Superfinaaliin osallistui vain yksi ehdokas, sillä kuningatar oli valittu jo edellisenä päivänä;-))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577390Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393670Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3832082Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681864- 871508
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841411- 911310
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621261- 811164