Pikkuautot parhaimpia kaarrenopeuksissa. Miksi moni ajaa isoilla bmw, audi tai mb merkkisillä autoilla, vaikka kaarrenopeudet paljon hitaampia kuin pikku autoilla, jotka ovat 5 kertaa näitä ökyjä halvempia? Katsokaa vaikka talvitestejä yms kalliit autot pitävät perää kierrosajoissa!!
isot autot huonoja mutkissa
kamoon1
4
217
Vastaukset
- bemukoja
Isot autot huonoja, koska painopiste korkealla ja omaavat ison massan. ei formuloissakaan pärjäisi isoilla autoilla.
- ndkdol
" jotka ovat 5 kertaa näitä ökyjä halvempia"
Mikä matemaattinen termi tämä on...?
Jos auto maksaa 50'000e, niin mikä on 5x halvempi hinta ?
Pistä tähän, miten sen lasket. - Toyotawoman
Eikös jokainen aja mil haluaa tai mihin on varaa???
- automiess
Eurajoella kaikki kalliilla autolla ajelevat ajelee velaksi. Rahoitusyhtiö omistaa auton. Itse ostan auton käteisellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699