Erilainen tyyli kuin muilla

Olen yläkoulua käyvä poika, ja eroan tyylilläni ja vaatetuksellani muista. Kaikki pojat pitävät jotain college/lökö housuja, ja tummia huppareita ja suoralippaista. Kuuntelevat aina jotain rap tai jotain gangsteri musiikia. Itse pukeudun vaaleisiin pilli farkkuihin (joskus revityt) ja pidän punaista baseball/Letterman takkia ja sen alla on turkoosi tai vaalean vihreä t-paita. Muut pitävät jotain yli suuria skeittari kenkiä, itse pidän converse. Sillä aikaa kun muut kuuntelevat gangsta räppiä, niin olen siellä nurkassa kuulokkeet päässä kuuntelemassa 80-luvun rock ja punk musiikkia. Ei ole mikään ongelma kuitenkaan, pidän tyylistäni kyllä. Olen vaan niin erilainen kuin muut tyylilläni.

4

272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuuhhm

Minusta tuo kuulostaa kivalta tyyliltä :) ei kaikkia ole luotu samanlaisiksi jokainen on erilainen. Älä kuitenkaan luovu tyylistäsi ja rupia pitämään sellaisia vaatteita josta et itse pidä. Vaan pidä vaatteita josta tykkäät. T: 15v tyttö.

• kiitos positiivisesta kommentista. :)

• PorkkanaReikääKulttuuris

Sun koulu on kyllä hemmetin outo, jos kaikki on jotain gangstoja. Gangstat kuoli sukupuuttoon 2000-luvun alussa. Oma tyylisi vaikuttaa taas ihan normaalilta. T.17v jäbä

• VisualKei

Kuulostaa hienolta tuo sinun tyyli. Itekki eroan koulussa kivasti muusta porukasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4960
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2275
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      91
      1395
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1366
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      163
      1238
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1095
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1005
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      977
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe