Olen yläkoulua käyvä poika, ja eroan tyylilläni ja vaatetuksellani muista. Kaikki pojat pitävät jotain college/lökö housuja, ja tummia huppareita ja suoralippaista. Kuuntelevat aina jotain rap tai jotain gangsteri musiikia. Itse pukeudun vaaleisiin pilli farkkuihin (joskus revityt) ja pidän punaista baseball/Letterman takkia ja sen alla on turkoosi tai vaalean vihreä t-paita. Muut pitävät jotain yli suuria skeittari kenkiä, itse pidän converse. Sillä aikaa kun muut kuuntelevat gangsta räppiä, niin olen siellä nurkassa kuulokkeet päässä kuuntelemassa 80-luvun rock ja punk musiikkia. Ei ole mikään ongelma kuitenkaan, pidän tyylistäni kyllä. Olen vaan niin erilainen kuin muut tyylilläni.
Erilainen tyyli kuin muilla
4
308
Vastaukset
- juuuhhm
Minusta tuo kuulostaa kivalta tyyliltä :) ei kaikkia ole luotu samanlaisiksi jokainen on erilainen. Älä kuitenkaan luovu tyylistäsi ja rupia pitämään sellaisia vaatteita josta et itse pidä. Vaan pidä vaatteita josta tykkäät. T: 15v tyttö.
- PorkkanaReikääKulttuuris
Sun koulu on kyllä hemmetin outo, jos kaikki on jotain gangstoja. Gangstat kuoli sukupuuttoon 2000-luvun alussa. Oma tyylisi vaikuttaa taas ihan normaalilta. T.17v jäbä
- VisualKei
Kuulostaa hienolta tuo sinun tyyli. Itekki eroan koulussa kivasti muusta porukasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764