Muistaakos kukaan sellaista, kun Luvian keskustassa oli joskus 1970-luvulla ainakin yhtenä kesänä jokin puoti, jonka nimi oli "Isoäidin nimetön"? Mikähän puoti siinä oli kysymyksessä?
Joskus muuten Luvian keskustassa oli kioskikin, mutta ei ole enää sitäkään.
Isoäidin nimetön
ertqrtreteetert
3
378
Vastaukset
- Puotipuksut
Kioskin muistan mut en mitään puotia?
- pronssimitallisti
Iivari kyykosken muistan taitaa olla ainoa Luvialainen joka on saanut olympiapronssia.
- Sukunai
Oli puoti juu muistan hyvin,sielä myytiin luvian sisäsiitoisten vähän käytettyjä Nimettömiä,kauppa teki konkan kun veroja ei maksettu. Tämä tieto ei ole ihan 100% mutta näin minä muistelisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745