voisitsä lähtee mun kanssa jonnekkin.vaikka hangan lavalle.
mitätekisin
5
175
Vastaukset
- Tissuuu
Milloin lähdettäis?
- itseenikäpertynyt
ootsä mies vai nainen.itse olen nainen.
- Tissuuu
Olen nainen . Lesbo , lihava , en meikkaa ja litisen . Voitaisko mennä jo hinkkaamaan lavaa ? Valopäittenopistolla kuiteski tavataan , siellä on paljo homoseksuaaleja !
- Anonyymi
Tänään tiistaina on kuumat karkelot
Hangan lavalla
Tule 👠 seurakseni Leiffin huumaan ❤
💣💥 👍🎶😎😊 - Anonyymi
Olen mies 70v ja voisin lähteä verestämään lavamuistoja. Minulle riittäisi jos pari-kolme tanssikappaletta tanssisit kanssasi, enempää tuskin jaksaisin kun on hieman jaloissa onkelmaa ne kipeytyvät liian vähästä liikunnasta. Tanssittajia varmaan riittää sinulle koko illaksi muista miehistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699