Miksi et saa seksiä?

Untsija

Mikä on mielestäsi suurin yksittäinen syy siihen, ettei naiset halua seksiä kanssasi?

29

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväsyy

Oon hetero 😁

• lihava-atm

Oon lihava

• average.atm

Naiset ei tiedä että olen olemassa ja seksuaalinen. Toisaalta lähestyminen (ketä lähestyä?) ja varsinkin itse asiaan (seksiin) jossain vaiheessa pääseminen kasvoja ja mahiksia menettämättä (eli flirttailu ja small talk) on ihan h..tin vaikeaa. Niin moni asia voi mennä pieleen ennen kuin ollaan lähelläkään seksiä.

• crux

Tavallisen näköisenä miehenä olen ilmaa naisille enkä jaksa yleensä edes tyrkyttää itseäni kun sitäkin on tullut aikanaan tehtyä niin paljon että olisi jo naisten vuoro.

• Lovehuman

Jaa en osaa puhua ja olemukseni on resuinen

• yksinkertaista

Koska en kysy.

• mfhjuyfuyfi

Olen ruma ja tavanomainen sekä tylsä. Juttuni ovat kuivia enkä herätä kipinää kenessäkään. Tämä vuosikausia kestänyt naisten seksuaalisen hyväksynnän puute on aiheuttanut lisäksi kokemuksen syrjinnästä ja erinäisiä muita pään sisäisiä ongelmia.

• farangkgiinok

Suomalaiset naiset on maailman helpoimpia antamaan ilmaiseksi. En ymmärrä miten joku ei muka saa seksiä Suomessa. En asu enää siellä mutta asuessani seksiä ois lohjennut niin paljon että ei enää huvittanut nää pimut.

• miesz

Olen sosiaalisesti kömpelö, olen muuten ihan ok näköinen.

• olli43

Minulla ei myöskään onnistu . pieniä huomioita on että minulla ei ole kavereita muutenkaan töissä seuraani vältellään naiset kääntävät katseensa aina pois eivätkä ominua huomaa olen ilmaa. tässä on outoa koska en ole ulkonäöltäni aivan kamal pidän kunnostani huolta . mutta ei

• Viinamies-

Jos mies ei juo alkoholia niin ei se saa seksiä naisilta. Tosi kun vesi, viinattomat miehet on usein sinkkuja pitkiä aikoja.

• Kun oikein mietin tarkkaan, niin ihan ehdottomasti suurin syy on, että en ole mailla enkä halmeilla. Luulisin, että on vaikea haluta seksiä minun kanssa, jos en ole edes paikalla.
      Toiseksi suurin syy on varmaan, että tilanne ei ole otollinen...jos siis olen paikalla. Ollaan kaupassa, kaupungilla, baarissa, uimahallissa....
      Kolmanneksi varmaan, että he eivät tunne minua...kävelen ohi, juoksen ohi, ajan autolla ohi, seison kassajonossa.

Siinä kolme suurinta syytä, miksi naismassa, ei halua seksiä kanssani... voisin vaikka lyödä näistä pikkuisen vetoa, että olen oikeassa...

• all.about.the.face
      • Olipas suloinen mies😁

• Buhahaha
        valtakunta kirjoitti:

Olipas suloinen mies😁

M.O.T.

• Buhahaha kirjoitti:

M.O.T.

Noh en uskaltaisi lähestyä tuollaista. Sanaakaa en suustani saisi.

• Buhahaha
        valtakunta kirjoitti:

Noh en uskaltaisi lähestyä tuollaista. Sanaakaa en suustani saisi.

Aika moni nainen silti uskaltaisi, juuri siksi että tuollainen saalis on niin hyvä että riskin otto kannattaa.

• efwrv2vrwwvwvc

Koska olen laiska käymään missään missä tutustuisi uusiin ihmisiin, vaikka netitse saisi kutsun jonkun naisen luo niin en viitsi lähteä.

• Buhahaha

Perimmäinen syy on se, että ole koskaan ehdottanut kenellekään naiselle seksiä, eikä kukaan nainen minulle. Kaikki muut ovat sivuseikkoja.

• kieltäydyn-itse

Ööh, saisin mutta en huoli. Siksi en "saa" seksiä. Pelkään nimittäin tauteja enkä aio pilata elämääni semmoisilla.

• maanäiti

Suurin osa naisista ei halua seksiä seksin vuoksi, vaan heillä pitää oll mukana romantiikkaa ja tunnetta. Vain huorat harrastavat seksiä heti tapaamisen jälkeen.

• Buhahaha

Aloituksessa kysyttiin "...ettei naiset halua seksiä kanssasi?", joten voidaan olettaa, että kysymys oli suunnattu ensi sijaisesti miehille, vaikka tietysti joukossamme on lesboja ja biseksuaalisia naisiakin.

• ooiutrghkjvggjuh

Varmaankin tuon romantiikan kaipuun takia suosituimpia naisten fantasioita on joutua väkisin otetuksi ja lukevat jotain 50 shades of grayta mieluummin kuin hömppäharlekiineja.

• Lyhyehkö

Olen hieman keskivertoa lyhyempi. Nettideitellä ja tinderhommissa todella iso hidaste pimpin saantiin. Suurin osa naisista haluaa kuitenkin vähintään 10cm itseään pidemmän kumppanin, jotta voisi ottaa kontaktia.

• Suurin syy on varmaan se, että olen estynyt, syrjäänvetäytyvä ja ujo luonteeltani. Minulla ei ole yhtään kaveria ja naisen saaminen on vielä monta astetta vaikeampaa. Lisäksi olen vaikeasti ylipainoinen, mulla on pullohartiat, olematon leuka ja olemattomat flirttailutaidot. Eikä hommaa helpota yhtään se, että olen vielä 30-vuotiaana kokematon. Tuo tieto karkoittaa viimeisetkin naiset vaikka joillekin miehille kyllä kelpaisinkin.

• hienoahienoa

Alle 180cm pituus, ei komea, ei korkeaa sosiaalista statusta, ei jännämies. Siksi yleensä en saa. Naiset katsovat eka pelkkää ulkonäköä ja se jo blokkaa heti usein. Huolehdin kuitenkin kunnostani ja pukeudun hyvin.

• Totuus-

No rumuus, kaverittomuus on niitä syitä miksi naiset syrjii.

• ätmipätmipöö

Naiset haluavat seksiä kanssani, mutta vain sellaiset, joista en ole itse tippaakaan kiinnostunut.

Mieluummin vedän käteen kuin sekaannun johonkin rööki suupielessä notkuvaan yh-lähiövalaaseen.

• Ei.ole.ongelmaa

Sullahan on sitten asiat ihan hyvin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe