KENPOJUMALA!!!
http://www.elviskarate.com/store/images/real-1.jpg
http://www.elviskarate.com/store/images/real-3.jpg
Karaten keisari
4
1130
Vastaukset
- kiva
..saa ja hevosella pääsee!
- AndyS
Ei ole mitään syytä dissata Elviksen taitoja. Hän harjoitteli tositakymmentä vuotta, hänellä oli varaa palkata taitavia yksityisopettajia ja hän oli vartalon koordinaatioltaan harvinaisen lahjakas. Olisi kummallista, jos hän ei olisi ollut vähintäänkin kohtuullisen hyvä.
Se, että joku on rikas ja kuuluisa, ei estä häntä olemasta hyvä kamppailija. Ei hän tietenkään mikään maailmanihme ollut, mutta veikkaanpa, että parhaimmillaan aika paljon taitavampi kuin suurin osa lukijoista.
Elämänsä loppuvaiheissa hän sitten tietenkin oli vähemmän erinomaisessa kunnossa. - Jujutsuka
AndyS kirjoitti:
Ei ole mitään syytä dissata Elviksen taitoja. Hän harjoitteli tositakymmentä vuotta, hänellä oli varaa palkata taitavia yksityisopettajia ja hän oli vartalon koordinaatioltaan harvinaisen lahjakas. Olisi kummallista, jos hän ei olisi ollut vähintäänkin kohtuullisen hyvä.
Se, että joku on rikas ja kuuluisa, ei estä häntä olemasta hyvä kamppailija. Ei hän tietenkään mikään maailmanihme ollut, mutta veikkaanpa, että parhaimmillaan aika paljon taitavampi kuin suurin osa lukijoista.
Elämänsä loppuvaiheissa hän sitten tietenkin oli vähemmän erinomaisessa kunnossa.olen kanssasi Andy. Olen nähnyt Elviksen tekemässä karatehommeleita (televisiosta) ja olin vakuuttunut. Näki, että kunkku on treenannut ja on tosissaan. Ei noilla vyöarvoilla, jne. ole Amerikassa mitään sen kummempaa merkitystä. Ei se Elvis varmaan maksanut sille opettajalleen, että saisi korkeamman vyöarvon. Kyllä Elvis halusi varmaan oikeasti opiskella lajiaan. Julkisuuden henkilöillä on aina noita daneja jne. hieman enemmän kuin muilla. Elvis treenasi tavallaan karatea aina esiintyessään. Monenlaiset manööverit oli karateperuja. Elvis käsittääkseni pakeni pahaa maailmaa karateharjoituksiin. Sehän onkin erinomainen tapa ajatella välillä jotain muuta. Elviksellä oli vähän huono mäihä, kun se karateopettaja vei sitten sen muijan. Pisti Elviksen treenaamaan ja duunasi muijaa toisessa huoneessa. Se ei ollut ehkä reilua, mutta kuuluu lajiin.
- Ricky Martin
Jujutsuka kirjoitti:
olen kanssasi Andy. Olen nähnyt Elviksen tekemässä karatehommeleita (televisiosta) ja olin vakuuttunut. Näki, että kunkku on treenannut ja on tosissaan. Ei noilla vyöarvoilla, jne. ole Amerikassa mitään sen kummempaa merkitystä. Ei se Elvis varmaan maksanut sille opettajalleen, että saisi korkeamman vyöarvon. Kyllä Elvis halusi varmaan oikeasti opiskella lajiaan. Julkisuuden henkilöillä on aina noita daneja jne. hieman enemmän kuin muilla. Elvis treenasi tavallaan karatea aina esiintyessään. Monenlaiset manööverit oli karateperuja. Elvis käsittääkseni pakeni pahaa maailmaa karateharjoituksiin. Sehän onkin erinomainen tapa ajatella välillä jotain muuta. Elviksellä oli vähän huono mäihä, kun se karateopettaja vei sitten sen muijan. Pisti Elviksen treenaamaan ja duunasi muijaa toisessa huoneessa. Se ei ollut ehkä reilua, mutta kuuluu lajiin.
Ööh, senkö muijan, jonka se otti 14-vuotiaana? Priscillakos se oli, vai oliko se se possu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725