Laatikoita ja ääniä ilmassa

outotekniikka

Isäni kertoi, että Orimattilassa tai olikohan Hämeenlinnassa oli vuonna 1949 näkynyt taivaalla kolme keltaista laatikkoa ja niistä oli lähtenyt aivan hirmuinen ääni. Koska laatikot seilasivat useamman tunnin lähistöllä isäni otti sen aikaisella laatikkokameralla useita kuvia, jotka ovat vieläkin hyvin selkeitä.
Ainoa haitta niissä on se, että ne ovat mustavalkoisia. Mutta yksityiskohdat ovat hämmästyttäviä ja selkeitä. Olisi mielenkiintoista kuulla osaisiko joku selvittää asiaa tarkemmin kuvien perusteella.

4

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 68r68r6

Laita kuvat nettiin tai niitä ei ole.

• outotekniikka

Annoin kuvat tutkittavaksi erään kaverini tutulle joka on ilmavoimissa. Saadaan ainakin luotettavampaa tietoa kuin täältä tai joiltakin ufopalstoilta.
      Korjauksena sen verran, että kuvien ottaja olikin isoisäni eikä isäni, joka ei ollut edes synytynyt -49. Suvussa on aikoinaan ihmetelty kuvia kovasti ja johonkin lehteen olivat tehneet jutunkin asiasta. Kuvat löytyivät äskettäin uudelleen muuton yhteydessä.

• suollasontaa

Mikä lehti, mikä numero? Isät ja isoisät sekaisin. Mielikuvituskaveri ilmavoimissa jne jne. Paskanpuhuja olet.

• Teokseeni " Outoja kohteita Suomen taivaalla" olen kerännyt ja analysoinut kaikki tietooni tulleet kotimaiset ufokuvat ja-videot. Teos on SUT ry:n tutkijoiden käytössä kuvapankkina ja sisältää nykyisin 227 eri tapausta, vanhin vuodelta 1952.
      Jos sinulla todellakin on tuollaisia kuvia vuodelta 1949 niin kyllä olisi kiva nähdä ne.(b.borg(at)kolumbus.fi.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      101
      2900
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1834
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      386
      1692
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe