Onko kellään kokemusta tulpasta? Onko vaarallinen?
Tulpa? Onko kokemusta?
11
300
Vastaukset
- Spin-off2.5
Ootko kattonu Pasilaa tai jotain?
Pasilassa kieltämättä mainittiin tulpa, mutta siinä oleva "tieto" oli varsin virheellistä.
- On.on
Tulppa on yksinkertainen apuväline, jota käytetään pitämään reikä suljettuna nesteen valumiselta.
Minulla on lavuaarissa tulppa.. se on musta.. ja pelottava.. pelkään että se syö minut kun nukun..
Minulla on kokemusta.
Tulpa ei mieleltään suunnilleen terveelle ihmiselle ole mitenkään vaarallinen. Harhaisen ihmisen sen sijaan ei kannata lähteä tekemään.
Oletko jo katsonut tulpayhteisöstä? Sieltä löytyy esimerkiksi tulpan luomiseen hyviä vinkkejä.
http://tulpa.palstani.com- Seonnuttulpa
Voi kuka tahansa siitä seota.
- Kk__
Virusta herjaa nokia.
Seonnuttulpa kirjoitti:
Voi kuka tahansa siitä seota.
Toki toki. Ja roolipelit ja hevi ovat satanismia eli saatananpalvontaa ja tulpan luoja on ehdottomasti skitsofreenikko eli psykopaatti eli sarjamurhaaja. Äläkä unohda mainita, että tietokonepelit tekevät väkivaltaisiksi tappokoneiksi ja jokainen netissä tavattu on 60v. pedopappa tai vähintäänkin jonkinlainen illuminatin palkkaama fobba.
Ota välillä rennosti. Onko sinulla oikeasti näyttöä yhdestäkään kerrasta, jossa mieleltään suunnilleen vakaa ihminen olisi tehnyt tulpan, ja seonnut sen takia?- www.nightmareenemy.com
Kuuntele Nightmare Enemyä ja rauhoitu!
- vastatkaa_tähän
Voiko tulpa laukaista skitsofenian jos siihen on geeneissä taipumusta? (vähän niinkuin kannabis psykoosin voi saada jos on geeneissä taipumusta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764