Ikuisesti. Tämä varmaa :)
Marko oot elämäni mies!
15
511
Vastaukset
- sedgde
Kiitos, täytyy panna oikein tanssikis ku niin lämmitti mieltä:https://youtu.be/79w15qKv1e8?t=2
- Aarreainoalaatuaan
Hyvä juttu :) Rakastan sinnuu!
- Basisti-Marko-69
niin minäki suahttps://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/12/MarkoAhtisaariJI2.jpg/1920px-MarkoAhtisaariJI2.jpg
- Dörtihäri
Tämä selvä. Tai ainakin melkein.....
- mieshänkirjottaa
Mitä haluaa. Ja toiset vaan... ihimettellöö.
- aamusta-iltaan
Olisitpa täällä, kaipaan jo kovasti vaikka hetki sitten tavattiin.
Mistähän saisi ne seitsemän toivomusta : )
Kevään kutsu on edelleen voimassa - Tajuajokuule
Ei kuule kiinnosta.
Toivotaan että aloittaja saa sen Markon jota pitää aarteenaan. :)
- Anonyymi
Aarteita piilossa : /
- Anonyymi
Ajattelin pyytää Markoa talkooavuksi, tällä hetkellä ainoa joka voi auttaa. ❤️
- Anonyymi
Vaiko aika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaiko aika?
Jotenkin v###taa, kun tulee näitä jaksoja. Nyt sekasin jo reilu pari viikkoa, samperi sentään. Ja nyt tähän soppaan sekottui vielä uus ihminen, kun jotenkin olin paskana, tuli jotkut asiat mieleen hänestä kun itsellä vastaava tilanne.
Olis taas kivaa puhallella onnen saippuakuplia, ei niitä täällä yössä näy. Harmittaa tämä oma tilannekin. Jos tulee näitä jaksoja, niin mut pystyy helposti johdattelemaan aiheisiin, jotka ei edes kerro mitään mun ajatuksista. Sitten vaan tarpeeksi toistoa niistä aiheista ja sama painajainen vaan jatkuu ja jatkuu. Sitä painajaista en haluaisi enää jatkaa. Harmittaa, että olen ylipäänsä kirjoittanut mitään nettiin, koska joku tykkää käyttää niitä kirjoituksia hyväksi. :(
Ja jos joku jaksaa jauhaa, että ne ajatukset tulee mun päästä, niin ei. Joku tahallisesti poimii mun aiemmista fb kirjoituksista asioita, jotka saa mut entistä pelokkaammaksi. Se vaan ei ole siinä tilanteessa, kun seinätkin puhuu, hyvä asia.
En edes juokse itseäni karkuun. Jos mä aiemmin konttasin, niin nyt mä ryömin, jos sitäkään. Ja jotkut muistot tai ajat on sellaisia, minne en halua takaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin v###taa, kun tulee näitä jaksoja. Nyt sekasin jo reilu pari viikkoa, samperi sentään. Ja nyt tähän soppaan sekottui vielä uus ihminen, kun jotenkin olin paskana, tuli jotkut asiat mieleen hänestä kun itsellä vastaava tilanne.
Olis taas kivaa puhallella onnen saippuakuplia, ei niitä täällä yössä näy. Harmittaa tämä oma tilannekin. Jos tulee näitä jaksoja, niin mut pystyy helposti johdattelemaan aiheisiin, jotka ei edes kerro mitään mun ajatuksista. Sitten vaan tarpeeksi toistoa niistä aiheista ja sama painajainen vaan jatkuu ja jatkuu. Sitä painajaista en haluaisi enää jatkaa. Harmittaa, että olen ylipäänsä kirjoittanut mitään nettiin, koska joku tykkää käyttää niitä kirjoituksia hyväksi. :(
Ja jos joku jaksaa jauhaa, että ne ajatukset tulee mun päästä, niin ei. Joku tahallisesti poimii mun aiemmista fb kirjoituksista asioita, jotka saa mut entistä pelokkaammaksi. Se vaan ei ole siinä tilanteessa, kun seinätkin puhuu, hyvä asia.
En edes juokse itseäni karkuun. Jos mä aiemmin konttasin, niin nyt mä ryömin, jos sitäkään. Ja jotkut muistot tai ajat on sellaisia, minne en halua takaisin.Oletko siis M vai tuo joka tarvii M apuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siis M vai tuo joka tarvii M apuun?
En ainakaan se, joka jaksaa puhua mistään seksistä, kakasta, vaimoista tai puolikkaista. Jollain on tarve niistäkin jutella, ei mulla.
- Anonyymi
🙄😂🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1063014- 101874
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3941723Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211631Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191287
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201049