Onko olemassa nettikauppaa josta saisi tilattua rituaali välineitä yms.?
Mistä saa ostettua rituaali välineitä yms.?
7
269
Vastaukset
- saatananmorsian
Ja tietenkin kirjallisuutta, suomeksi. Okkultismia, mustaa magiaa ja filosofiaa käsitteleviä kirjoja siis.
- saatananmorsian
Olen siis 35 vuotias mies ja tarvitsen eräänlaiseen projektiini välineitä ja aiheeseen liittyvää kirjallisuutta.
Olisi hienoa saada vinkkiä mistä hommata! - jeesuksensulhanen
Minkäslaiseen rituaaliin olisit välineitä hankkimassa? Riippuu meinaan vähän siitä, mitä olet puuhastelemassa, millaisia välineitä tarvitset.
- Aloittaja35
Saatananpalvomista, mustaan messuun kuuluvia rituaalivälineitä. En oo niin perehtynyt tähän että osaisin tarkkaan sanoa.
- diibavitundaaba
Kaiva kuoppa helvettiin asti ja huuda että heittäkää rompetta ylös. Niitä voit sitten käyttää palvontamenoissasi.
- yhdys_sanoja
Suomalaisesta löytää äidinkielen kirjoja.
- Torpp
www.paholainen.fi tuolla on joku kirja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784