Paljon on paikkoja suoraan henkilöstöyritykselle laskemaan vuokratyöntekijöille palkkoja. Onko kellään varsinaista kokemusta? hyvää tai huonoa kaipailen.
Muutama haastattelu edessä, mutta en tiedä mitä odottaa.
ONko niin että jokainen 200 vuokratyöläistä ramppaa valittamaan asioista juurikin minulle vai saanko rauhan tehdä töitä ja laskea palkkoja.
Kiva jos jollakin kokemusta.
Palkanlaskija henkilöstövuokrausyritykseen.
3
192
Vastaukset
- Nostetaanpalkkaa
Mietin itsekin samaa,saakohan palkanlaskija edes itse kunnon palkkaa?
Olisi kiva kuulla kokemuksia työstä , palkasta ja pestien kestoista. - Kohtanostanpalkkaa
Haluaisin myös tietää paljonko palkanlaskijat pk-seudulla tienaavat?
Se että palkoista vaietaan, aiheuttaa polku hintoja työmarkkinoilla.
Uudet työntekijät tulevat halvemmalla ja vanhoja kalliita konkareita poistetaan....- loppö
Työehtosopimuksen mukaiset vähimmäispalkat https://www.erto.fi/tietoa-ertosta/tiedostopankki?dir=11-henkilostopalveluala-vuokratyoala
Ihmisten itsensä ilmoittamia palkkoja löytyy kun googlaa palkanlaskijan palkka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784