ajatukseni kääntyi

ajattelenvainsinua

Jälleen Sinuun ,kun olin lähdössä töihin .,ajattelin että niin olet sinäkin.mietin koko matkan vain sinua.

18

792

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turvallista työmatkaa ja mukavaa työpäivää. :)

• kyllästyttääevvk

Pakkomielteinen palstalla varattua kaipaa ...varmaan tahuat miksi hän ei ota yht. Hänellä on perhe ja rakas sinulla omasi.

• ainasamajankkaaja

Itselläsi on pakkomielle jostain toisesta kaipaamassa jotain jota itse näköjään kaipaat, muttei ole kiinnostunut susta.

• saunan_taakke_se_ja

sama jankkaaja akka kirjoittaa tääl pedofiilijuttuja, että sellanen heilahtanut täti tuo jankuttaja ja muiden asioihin syylänokkansa laittava on.

• mistäsen

akan löysit, ihan selvää miehen tekstiä. Ja tiedän kenen

• Äläihmeessäsyyttele
        saunan_taakke_se_ja kirjoitti:

sama jankkaaja akka kirjoittaa tääl pedofiilijuttuja, että sellanen heilahtanut täti tuo jankuttaja ja muiden asioihin syylänokkansa laittava on.

Noin rankasti, voit joutua vastuuseen sanomisistasi ja miehen käsialaahan aloitus oli mutta sinä et erota mitään katkeruudeltasi.

• Punapäälleni

Ajatella voit rauhassa ei se minua häiritse. Et vaan enään tule mieleeni kuin silloin tällöin. Jäät jo usvan taa. Pikkuhiljaa pieni muisto enään. Silloin kun joudun käymään sielläpäin. Et enää muutoin.

• RakastunutHäneenOlen

Tämä ei minulta, joka täällä usein kaipaan suloistakin suloisempaa punapää naistani. Missä tänäänkin meneekään, aavistakoon että ajatukseni ja sydämeni matkaa hänen mukanaan.

• Pienipunapäänainen
        RakastunutHäneenOlen kirjoitti:

Tämä ei minulta, joka täällä usein kaipaan suloistakin suloisempaa punapää naistani. Missä tänäänkin meneekään, aavistakoon että ajatukseni ja sydämeni matkaa hänen mukanaan.

Saanhan omia tämän :)
        Minullakin on jälleen kova ikävä sinua. Käsittämätöntä miten voimakkaasti aistin läsnäolosi vaikka olet satojen kilometrien päässä. Vielä joskus kohdataan ja silloin on kaikki kohdallaan <3 I hope..

• jotainkaunistasinne

Eilen illalla ja tänään ajattelin sinua tahallani oikein voimakkaasti ja tietoisesti. En ikinä ehkä myöntäisi tätä tosielämässä, mutta yritin lähettää sinulle telepaattisesti viestiä että sinäkin ajattelisit minua!!! :D :D

• ajattelenvainsinua

Ap Olen kyllä ajatellut erästä miestä jokaikinen päivä.vaikka tiedän että en saisi..:(mut sydän sanoo toisin..olen ajatellut siitä saakka ..kun ...........kyllä sä tiedät..jopa u.......i ..... toivotankin sinulle oikein hyvää viikonloppua..mä lähen savoon...

• taisitulla
        jotainkaunistasinne kirjoitti:

Eilen illalla ja tänään ajattelin sinua tahallani oikein voimakkaasti ja tietoisesti. En ikinä ehkä myöntäisi tätä tosielämässä, mutta yritin lähettää sinulle telepaattisesti viestiä että sinäkin ajattelisit minua!!! :D :D

viestit perille. Laittaisit nyt jotain näkyvää...

• ajattelenvainsinua

Millaista ?Toivoisin kyllä että juuri sinä mies olisit täällä minun kanssa jos olet hän jota kaipaan niin kipeesti...juuri tulin saunasta. .ajattelin sinua siellä..kun istuin lauteilla..toivoisin kyllä että kuulisin sinusta jotain ..

• jotainkaunistasinne
        taisitulla kirjoitti:

viestit perille. Laittaisit nyt jotain näkyvää...

Ei täällä voi mitään kovin näkyvää laittaa kun tämä maa on niin kovin pieni, että jos lukijana ei satukaan olemaan juuri hän niin sitten voi nolata itsensä kunnolla.

• Sosilence

Olin villisikojen mailla

• ajattelenvainsinua

Missä päin se on?

• ajattelenvainsinua

Toivotankin hänelle oikein hyvää yötä, laitan kohta puoliin nukkumaan aamulla oli aikainen herätys. .ei jaksa valvoa. .mulla on ikävä..

• ajattelenvainsinua

ap näin sinusta jälleen unta ,olit sängyllä pötköttämässä..tulin kainaloosi ja suutelin sinua useaan paikkaan.. sinä vain nauroit:)ei nämä unet lopu varmaan koskaan...kun ikävöin sinua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      105
      2983
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1864
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      390
      1706
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1277
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe