Jokos M-mies on

murrrrrr_

herännyt? Mitäs tänään ohjelmistossa? <3

26

366

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musicmään

Koodausta ja pepsimaxii

• murrr_

Kai sokeritonta pepsiä, ettei hampaat tipu?

• laborantti.one

Sokeriton se vasta viekin hampaat suusta.

• LevottomaJalat

Ajattelin lähteä käymään kävelyllä. Vois samalla mietiskellä näitä lemmmenkuvioita.

• murr_

Pitäisiköhän minunkin suoritua ulos miettimään meidän lemmenkuvioita.. Voisi olla hyvä idea.

• Seuraavana olisi pizzan syöntiä työpäivän jälkeen, kun naapuriin rakennettavan kerrostalon rakennusurakoitsija katkaisi kaivinkoneella rivariini menevän vesiputken sekä viestikaapelin. Tämän jälkeen alkaisi kaverin kanssa salitreenit n. 18:30-19:00 aikoihin hieksin foreverillä. Mitäs aloittajan päivään kuuluu?

• murrr_

Tämäkin ilta menee ajatellessa M-miestä, kuinkas muuten..

• murrr_ kirjoitti:

Tämäkin ilta menee ajatellessa M-miestä, kuinkas muuten..

Lähde salille treenaamaan tai harrasta muuta liikuntaa, niin tulee muuta ajateltavaa ja hyvä fiilis liikunnan jälkeen. :)

• murrr_
        M....Mies kirjoitti:

Lähde salille treenaamaan tai harrasta muuta liikuntaa, niin tulee muuta ajateltavaa ja hyvä fiilis liikunnan jälkeen. :)

Jos tässä myöhemmin aloittaisi taas uinnin.. :)

• murrr_ kirjoitti:

Jos tässä myöhemmin aloittaisi taas uinnin.. :)

Uinti on hyvä harrastus ja mukavaa puuhaa. :) Sopii hyvin vaikka kuntosalitreenin lisäksi ja saunassa on mukavaa huilailla ja venytellä lihaksi. :) Aloita siis ihmeessä jos tuntuu siltä. :)

• Murrr_
        M....Mies kirjoitti:

Uinti on hyvä harrastus ja mukavaa puuhaa. :) Sopii hyvin vaikka kuntosalitreenin lisäksi ja saunassa on mukavaa huilailla ja venytellä lihaksi. :) Aloita siis ihmeessä jos tuntuu siltä. :)

Ehkä myöhemmin aloitan, tuntuu että kesän jälkeen on laiska olo ja toki on tullut syötyä raskaammin. Grilli makkaraa ja sen sellaista, joka näkyy nyt vatsassa.. :) Sinulla ei varmaankaan ole pömppömahaa? :D

• Murrr_ kirjoitti:

Ehkä myöhemmin aloitan, tuntuu että kesän jälkeen on laiska olo ja toki on tullut syötyä raskaammin. Grilli makkaraa ja sen sellaista, joka näkyy nyt vatsassa.. :) Sinulla ei varmaankaan ole pömppömahaa? :D

Ei ole pömppömahaa kun on sellaiset geenit että kaikki mikä menee sisään tulee myös nopeasti ulos. Pieni maha toki on kun tulee silloin tällöin syötyä roskaruokaa ja juotua olutta. Ei jaksa eikä viitsi dietata.

Kannattaa aloittaa vaikka tänään ja käydä uimassa pieni lenkki, että hiljalleen tottuu rasitukseen eikä paikat tule kipeiksi. Jos joku kerta tulet Tikkurilan uimahalliin uimaan niin hihkaise...voin tulla kaveriksi uimaan. :)

• murrr_
        M....Mies kirjoitti:

Ei ole pömppömahaa kun on sellaiset geenit että kaikki mikä menee sisään tulee myös nopeasti ulos. Pieni maha toki on kun tulee silloin tällöin syötyä roskaruokaa ja juotua olutta. Ei jaksa eikä viitsi dietata.

Kannattaa aloittaa vaikka tänään ja käydä uimassa pieni lenkki, että hiljalleen tottuu rasitukseen eikä paikat tule kipeiksi. Jos joku kerta tulet Tikkurilan uimahalliin uimaan niin hihkaise...voin tulla kaveriksi uimaan. :)

En olekkaan vielä käynyt Tikkurilan uimahallissa, onkohan siellä terapia yms muut altaat? :)

• murrr_ kirjoitti:

En olekkaan vielä käynyt Tikkurilan uimahallissa, onkohan siellä terapia yms muut altaat? :)

Tuohon en osaa vastata kun kävin siellä itse pari vuotta sitten ennen remonttia. Tästä linkistä löytyy varmaan vastaus?

http://www.vantaa.fi/vapaa-aika/liikunta/uimahallit_ja_kuntosalit/tikkurilan_uimahalli_ja_kuntosali

Epäilen kyllä hieman että olisi tuollaista.

Itse kun käyn yleensä vain uimassa pari kertaa ja saunassa. :)

• murr_

• murr_ kirjoitti:

Oletko sauna fani? Minä ainakin olen. :)

Kyllä tykkään saunassa käymisestä. :) Faniksi en voi itseäni ihan luokitella. Mökillä tulee puusaunassa käytyä 3-5 kertaa viikossa kun järvi on vieressä. Kotona sähkösaunassa tulee käytyä harvoin.

• murr_
        M....Mies kirjoitti:

Kyllä tykkään saunassa käymisestä. :) Faniksi en voi itseäni ihan luokitella. Mökillä tulee puusaunassa käytyä 3-5 kertaa viikossa kun järvi on vieressä. Kotona sähkösaunassa tulee käytyä harvoin.

Kivaa peliä sinulle sinne hiekkikseen. :)

• murr_ kirjoitti:

Kivaa peliä sinulle sinne hiekkikseen. :)

Ei oltu pelaamassa vaan nostamassa painoja eli kuntosalitreeni kaverin kanssa. :) Kiitokset kuitenkin toivotuksesta. :)

• murrrr_

Anteeksi tyhmyyteni.. :)

• murrrr_ kirjoitti:

Anteeksi tyhmyyteni.. :)

Ei haittaa sattuuhan noita väärinymmärryksiä. :)
        Mukavaa iltaa ja kauniita unia :)

• ÄMM

Vielä saa nukkua pidempään :). Jos lähtis Lekkeileen. Lähdetkö mukaan?.

• murrr_

Lähden mukaan tottakai.. :-)

• verenmakusuussa

Ihan on homojen hommaa sellainen yhdessä lenkkeily. Lenkillä juostaan kovaa, puhumatta ja yksin. Mieluusti veren maku suussa!

• huohottaen

Höpö höpö. Mää meen Mn kans, ja pidetään taukoo välillä : )

• Mään_

Perseideit ja filosofiaa (Asimov) tulevana yönä poikulin kanssa. Emme keskustele pilluista tai niiden kantotelineistä :o)

• murr_

Mielenkiintoista..Harrastus tuokin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      79
      2545
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1809
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1674
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      371
      1606
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1562
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      118
      1214
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1156
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe