HS kirjoitti näin" Vatikaanin observatorion johtaja isä Gabriel Funes pitää mahdollisena että maapallon ulkopuolella voi olla Jumalann luomia älyllisiä olentoja, BBC kertoo."
Niin että ufouskovaisia ne ovat katolisetkin, heheh.
Tässä vähän lahkolaisuskontoa
8
149
Vastaukset
- hehhhh
Miksi sinä Jyrbä pidät jotakin asiaa Jumalalle mahdottomana? Uskot vastoin Raamatun sanaa ja sellaisethan ne vasta lahkolaisia ja eksyttäjiä on.
- Jythgtyhujik
No katsos kun Raamattu sanoo ettei ufoja ole, tyhmä.
Lukisit kirjasi niin et luulisi niin paljon. Jythgtyhujik kirjoitti:
Lukisit kirjasi niin et luulisi niin paljon.Entäs ne Elian tulivaunut?
- DRHouse
Jythgtyhujik kirjoitti:
Lukisit kirjasi niin et luulisi niin paljon.Missähän kohtaa raamattu muuten sellaista sanoo? Eksplisiittisesti? En usko ufoihin, olisi vain hauska kuulla väitteesi perusteet. Raamattuhan muuten sanoo että et saa käyttää sisävessaa, joten joko olet luopunut?
- jhhfuy
ilkimyksen.enovainaa kirjoitti:
Entäs ne Elian tulivaunut?
Elian tulivaunut olivat Elian tulivaunut jotka hän tunnisti, eivät mikään ufo.
Lukisit vähän kirjaasi niin et olisi noin......
Kiitos aloittaja. Tärkeä paljastus. Toki Herraan luottavat ihmiset tietävät, että paavius on isästä perkeleestä.
- A.Teisti
Voi pyhä täti, nyt tämä idiootti on seonnut lopullisesti... :)
Ja sama p*skanjauhanta jatkuu taas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796