Hei palstalaiset!
Laittakaa tänne linkkiä yrityksestä jos kuulette taloushallinto puolella olevan tarvetta työharjoittelijalle, ja ilmaiselle jopa = ).
Itse etsin Helsingin seudulta mutta uskon että moni muukin niitä paikkoja etsii.
työharjoittelu
3
153
Vastaukset
- Emelieee
Kymenlaaksossa myös etsitään kovasti harjoittelupaikkaa. Kyselty on useasta tilitoimistosta, vakuutusyhtiöistä, isännöintitoimistoista, ei vaan natsaa... Kaikki mahdolliset vinkit harjoittelupaikan löytymiseksi olisivat tervetulleita. 😊
- Top16
Oulussa myös kaipaillaan vinkkejä! Jos jollain olisi ehdottaa paikkoja mistä voisi mahdollisesti top-paikan saada.
- Otuiopts
Kannattaa laittaa avoimia hakemuksia erilaisiin firmoihin sekä vuokrafirmohin. Kannattaa olla itse tosi aktiivinen. Mielellään palkkaavat halvemmalla harjoittelijoita tai oppisopimuksella, mutta sitten kun valmistut alkaa olla eri ääni kellossa. Kriittinen aika on juuri valmistumisen aika, silloin pitäisi olla heti työpaikka valmiina. Kaupunki palkkaa mielellään harjoittelijoita ja oppisopimuslaisia sekä ilmaisia työssäoppimisharjoittelijoita. Vuokrafirmoista voi löytyä muutaman kuukauden pestiä enimmäkseen, mutta saat arvokasta työkokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764