Mietin tässä että mitä tapahtuisi jos törmättäisiin vahingossa jossain..mä varmaan halaisin ja suutelisin sinua ..ja pillahtaisin itkemään kun on ollut niin kova ikävä..
hei mies tänään
30
871
Vastaukset
Olet ollut jo kauan täällä........
Oletko ikinä ottanut yhteyttä Nikoosi...
<3- muistatväärin
Alottaja on kirjottanu Pasille.
- sivusta
Mistä päättelet sen niin että pasille?oletko aivan varma...?
- ajattelenvainsinua
Aivan oikein ..Pasille meni ...ei kellekkään muulle..
- roksi
Tulisit luo. Soittaisit 0407430058
- ajattelenvainsinua
Ei kiitos.ET OLE HÄN ,nimittäin hän ei ikinä laittaisi numeroaan tähän kaikkien nähtäväksi..
- kutenmissä
nähtäisiin??
- ajattelenvainsinua
ihan missä vaan ..kuhan näen sinut..
- ed-----
ajattelenvainsinua kirjoitti:
ihan missä vaan ..kuhan näen sinut..
no ehdota jotain nii katotaa osuuko. eihän sitä tiedä...
- ajattelenvainsinua
Meiltä lähimmälle apsilla...sinne on 45min matka..
- ajattelenvainsinua
Klo niin 16
- ajattelenvainsinua
Hitto en pääsekkään ..kyllä potuttaa...en kyllä tiijä olisitko tullut sinne...?mä kyllä tulisin heti ku pyytäsit..
- heivarokaa
HIV varoitus!
- mutei
Raahessa.
- ajattelenvainsinua
ei todellakaan siellä, jossain muualla..mielellään...
- Enmuuttaisitakaisin
Raahe minun synnyinkaupunki. Kummatissa varhaislapsuuden kasvoin, kerrostalolähiössä. Isolla penskaporukalla leikittiin pallopaikalla piilosta. Kummatissa kerrostalot nykyään pistetään maan tasalle, toista se oli ennen. Sitten muutettiin Pattijoelle. Leikin semmosta pikkukovista ja ylpeilin vaikka millä, semmosellakin, kun penskana löydettiin pussilisia niitä lehtiä ja silmät suurina vahattiin ja luettiin ja lähettiin naapurin pojan kanssa kellariin kokeilemaan miltä mikäkin tuntuu. Ihme, että sain paljon kavereita, vaikka olin semmonen raaväsuinen suunsoittaja.
Hullua se oli. Vaan ei lapsi ymmärrä ja ohan tuota ihmisiksi kasvettu niilläkin eväillä. Kuuluu tämä naapurin poika olevan joku johtaja Oululaisessa yrityksessä nykyään. Tervehditään, jos törmäillään. Kerran käveltiin vastakkain kaupungilla ja jostain syystä käännyin taakseni katsomaan.. hänkin katsoi taakseen silloin.
- Alamuna
Tiällä savonmuallako ? Kuopijo?
- gyx6hihijpjojicuguciv
Ei sinnepäinkään ...
- Kinderyllätys
Miksi luulit niin??
Tää aloittaja tehtailee joka päivä näitä "ajattelen vain sua" aloituksia.
Minä puolestani aattelen paljon muutakin kuin Savonmuan miestä. Vaikka paljon joo..
Tahkolle mennään Marraskuussa, tuu sinne niin törmäillään vahingoissa.
U know. Aika tapissa on tämä homma jo. Rakastan minä sitä miestä silti.
Vastailen kuin oisit hän. Ikinä juuri vastaile enää.. - ajattelenvainsinua
Ap Ajatten kyllä paljon muutakin kuin erästä ihanaa miestä.Jopa sua vaivaa toisten kirjoitukset...sultako se on poissa kun täällä kirjoitan.....kirjoitan niin paljon ku haluan En kysy sulta lupaa..enkä ketä muultakaan..sitä varten nämä on että saa kirjoittaa..
- johanpomppass
Huono vitsi.
- kaikkimukaan
Kyllä täällä saa kuka haluaa kirjoittaa..EI tarvi nostaa numeroa..
- aivantotta
Sepä olisi kiva yllätys.
- ajattelenvainsinua
Ap Tässä aamukahvilla mietin haluatko sä nähdä tänään niin paljon kuin minä..siitä on aikaa kun viimeksi nähtiin..pikaisesti.haluaisin joka päivä niinkuin ennen ..joku vuosi sitten..tiedät kyllä ,olet minun päiväni pelastaja...kiitos sinulle..kaikesta kumpa voisin sen sanoa sinulle..
- josolethän
Kiitos. Ajattelen samoin sinua.
- ajattelenvainsinua
kyllä on ollut pitkät ja ankeat päivät, kun en ole nähnyt sinua, iso ikävä jos oot hän ...
- ajattelenvainsinua
Ps onko mitään mahdollisuutta nähä lähiaikoina oikeesti....?
- ajattelenvainsinua
Ap toivotan Pasille hyvää alkavaa viikkoa.. vaikka sadetta lupaili, olet ajatuksissani...ollut koko viikonlopun ..:)
- ajattelenvainsinua
Ap Hyvää huomenta ja hyvää työpäivää..jälleen perjantai ja viikonloppu tulossa..jotku juhlii mökkikauden päättäjäisiä. .mä en..
voi ,voi sentään rassukkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806