Mistä löytäisin itselleni rikkaan miehen. Onko niitä Eurajoella?
Olen kaunis hoikka ja 19v
nainen eurajoelta
7
151
Vastaukset
- Blondientunnariton
Olet myös harvinaisen tyhmä. Saanko kysyä oletko blondi?
- kaunisnainenn
Olen, oletko rikas? joku 2me vuodessa käteen, niin voidaan tavata
- ilmojenpunkki
Urheilukentällä tänään klo.18.00, tunnet minut, koska käytän 500 euron
seteliä irtotakin taskuliinana. Duunasin myös myssyn 20 euron seteleistä.
Olen juuri Nizzasta tulossa, olen lentokapteeni, kuten arvaat.
Gotlannin yllä on ohutta yläpilveä, juuri niillä main lennellään.
En aja konetta talliin, niin pääsen nopeammin lähtemään, sanon vaan että
pojat pesee sen ennen Dubain trippiä. - Typeryyttäköööö
Tyhmä provo. Yritetään saada nimiä ja pilkkaa. Älkää kommentoiko.
- onpatörkeemummo
mikä ihmeen ämmänkääkkä sää alottaja olet, mietis mummo mitä kirjoittelet ? Vai elätiks haluaisit ?
- karppinen1
Suurin osa naisistahan Eurajoella on. Mies tienaa enemmän keskimäärin kuin vaimonsa/ naisystävänsä. Toki poikkeuksia on, esim, mies tienaa 25te varastomies ja nainen lekuri ja tulot 300te. Poikkeuksia kuitenkin aika harvassa, sillä moni mies ei kestä sitä, jos nainen tienaa enemmän.
- kalastajakl
Rikkaat on pk-seudulla. Vihreitä, ajavat pyörällä vihaisen näköisenä ja valittavat rahanmenojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709