asioida, siis kansankielellä kusta eikä paskoa talojen kivijalkoihin, ei aitoihin eikä muihinkaan rakenteisiin. Ajan kuluessa bakteerikasvusto alkaa tuhota niin kerrostalojen kuin omakotitalojenkin rakenteita. Ei suurelta alalta, mutta pienikin tuho on aina tuho ja joku sen sitten maksaa.
Kuten tiedetään, niin koira asioihin aina samoihin paikkoihin ja samoihin kivijalkakohtiin. Mikäli tällaista on havaittavissa, tulee taloyhtiön kiinnittää kielto-kyltti.
Koirien ei saa antaa
2
<50
Vastaukset
Hei
Oikein !! Eikä myöskään saa antaa koiran jätöksiä jättää keskelle kulkuväy -lää, koska siinähän ihmiset kävelee, pyöräilee yms, ja ei oo kivaa, kun sit- ten joku vahingossa huomaamattaan astuu ulosteen päälle, sitä sitten hai -see sen jälkeen.......ne pitää JOKAISEN koiranulkoiluttajan HUOM MYÖS opaskoirat !!! on siis jokaisen ulkoiluttajan siivottava pois ITSE ! Ei siihen mene, kuin muutama sekuntti.......lapsikin sen osaa ja pystyy tekemään ! Ne jokainen on 100 % velvollinen iästä yms täysin riippumatta korjaa- maan pois välittömästi ! Tämä asia on suuri ongelma, sen tekeminen siis, tai sen tekemättömyys. Jos ei osaa, niin aina voi pyytää apua siihen ! Niin yksinkertaista se on ! Tämä pitäisi säätää laissa, että jos sen jättää teke- mättä, uloste pitää analysoida dna:n saamiseksi ja siten todistaa, että se ja se koira on tehnyt sen ja sen ulosteen, ja sitä sitten lähetetään suuri lasku omistajalle maksettavaksi. Se olisi täysin oikein !- MisterFinland_1970-2016
Pitäisiköhän sinun mennä takaisin sinne apukouluun? Ei näämmä tuo kirjoitustaito sisäistynyt ensimmäisellä kerralla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577390Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393670Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3832082Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681864- 871508
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841411- 911310
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621261- 811164