asioida, siis kansankielellä kusta eikä paskoa talojen kivijalkoihin, ei aitoihin eikä muihinkaan rakenteisiin. Ajan kuluessa bakteerikasvusto alkaa tuhota niin kerrostalojen kuin omakotitalojenkin rakenteita. Ei suurelta alalta, mutta pienikin tuho on aina tuho ja joku sen sitten maksaa.
Kuten tiedetään, niin koira asioihin aina samoihin paikkoihin ja samoihin kivijalkakohtiin. Mikäli tällaista on havaittavissa, tulee taloyhtiön kiinnittää kielto-kyltti.
Koirien ei saa antaa
2
<50
Vastaukset
Hei
Oikein !! Eikä myöskään saa antaa koiran jätöksiä jättää keskelle kulkuväy -lää, koska siinähän ihmiset kävelee, pyöräilee yms, ja ei oo kivaa, kun sit- ten joku vahingossa huomaamattaan astuu ulosteen päälle, sitä sitten hai -see sen jälkeen.......ne pitää JOKAISEN koiranulkoiluttajan HUOM MYÖS opaskoirat !!! on siis jokaisen ulkoiluttajan siivottava pois ITSE ! Ei siihen mene, kuin muutama sekuntti.......lapsikin sen osaa ja pystyy tekemään ! Ne jokainen on 100 % velvollinen iästä yms täysin riippumatta korjaa- maan pois välittömästi ! Tämä asia on suuri ongelma, sen tekeminen siis, tai sen tekemättömyys. Jos ei osaa, niin aina voi pyytää apua siihen ! Niin yksinkertaista se on ! Tämä pitäisi säätää laissa, että jos sen jättää teke- mättä, uloste pitää analysoida dna:n saamiseksi ja siten todistaa, että se ja se koira on tehnyt sen ja sen ulosteen, ja sitä sitten lähetetään suuri lasku omistajalle maksettavaksi. Se olisi täysin oikein !- MisterFinland_1970-2016
Pitäisiköhän sinun mennä takaisin sinne apukouluun? Ei näämmä tuo kirjoitustaito sisäistynyt ensimmäisellä kerralla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773