Mihin kasvisjuomaan tulee mielestänne paras riisi- ja/tai mannapuuro ja miksi? Mihin kasvisjuomaan tehtynä ei taas tullut niin hyvä?
Vai keitättekö veteen ja lisäätte joukkoon jotain kasvisrasvavalmistetta?
Haluaisin saada puurosta mieluiten mahdollisimman perinteisen makuista.
Juotuna itselle maistuu niin soija-, manteli- kuin kaurajuoma, joskus myös hasselpähkinäjuoma. Riisi- ja kookosmaito taas ei niinkään. Ruoanlaitossa en ole juuri näitä käyttänyt.
Mihin kasvisjuomaan paras riisi- ja mannapuuro?
Ur5ula
2
163
Vastaukset
- Hätäpissa
Coca Cola, koska se maistuu vapaudelle!
- nococe
Perinteisen makuiseen olen käyttänyt puolet maustamatonta soijajuomaa ja vettä. Hyvää on myös makea kookosriisipuuro, johon olen ohjeista poiketen käyttänyt kookoskermaa ja vettä, eikä välttämättä tarvitse olla kovin makeakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725