joten taidanpa vaihtaa mielenkiintoni Lapin mieheen. Lapin miehet osaa ainakin puhua sekä ilmaista asiansa suoraan -Tykkään :)
Ei näistä etelän miehistä ole mihinkään
11
<50
Vastaukset
Samoin osaa Lapin naiset ja puhuvat suoraan asiansa. En ole ikinä aikaisemmin kokenut naisen aloitetta ennen kuin törmäsin lappalaiseen naiseen ja täytyy myöntää että se teki suuren vaikutuksen. :)
- pohjosestatuuleeeee
Kiitos vain kehuista, muttei tartte mainostaa.
pohjosestatuuleeeee kirjoitti:
Kiitos vain kehuista, muttei tartte mainostaa.
Se ei ollut mainostamista vaan rehellinen toteamus ja tuntemus.
Ja jos jostain ihmisestä kiinnostunut niin pitäisi aina uskaltautua juttelemaan. Jos tulee "lunta tupaan" välillä niin mitä sitten. Kerran täällä eletään ja tyhjän saa pyytämättäkin.
Nyt venyttelemään jalkapäivän jälkeen ja sitten nukkumaan. Huomenna aamusta Siltämäkeen heittelemään frisbeegolfia ennen kuin alkaa satamaan täällä pk-seudulla.
Kivoja iltamia :)
- JämptiNäin
Lappi - Suomen Texas :-)
- ainasamat
Lappi? 100% väärä vastaus. Se on etelä-pohjanmaa jos sitä tienny.
- ossaaklapinmiehet
- Leivoleivopullaa
Niinpä niin. Se ei lopu ennen kuin asia on viety päätökseen ja lopputulos on saavutettu. Huumorilla on aikansa ja paikkansa. Toivottavasti huumoria riittää pitkään. Syksyn jatkoja hyvällä fiiliksellä.
- iloisestipomppii
Lapinmies nussi persepakarat käy katossa kiinni ja vauhti on tasainen ja hurmokas
- Totuudenpaasaaja
Totta helvetissä etelänkin jäpiköistä on kaikkeen.
Sä et vain tyttö taida hiffata että etelässä, pohjoisessa, idässä, lännessä ja kaakossa on eroja. Suomen sisällä on kulttuuri eroja ja eri pelisäännöt.
Tämä koskee niin naisia kuin miehiä. Pohjanmaalaiset on kieroja niin kuin savolaisetkin mutta kaikkialla on näissäkin yllä mainituissa ryhmissä eroja. Eli on suoria ja sitten on kieroja korkkiruuveja.- muuttolintuko
Eri pelisäännöt? Avaappas hieman. Olen asunut ympäri Suomea ja tullut kaikkien kanssa toimeen, en ole huomannut pelisääntöjen olleen erilaisia täällä pohjoisessa kuin ihan etelässäkään.
- EtelänMiehetsaamattomia
Tuota noin.. Olen Pohjanmaalta syntyisin. Itse olen suorapuheinen, mutta en sulata kieroiluja enkä mitään pelejä. Etelässä ihmiset ovat aika pinnallisia ja itsekeskeisiäkin. Itsekin olen muuttunut, ikävä kyllä siihen suuntaan.
Pidän suorapuheisuudesta hyvällä tavalla ja siitä että asiat menee eteen päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682411En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009